Moon, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, en wat heeft ze een mooi gewicht! (in vergelijk, Sam was met 30.1week 1218gram) Heel veel sterkte de komende tijd en probeer er vooral heel erg van te genieten!
Moon en vriend, Van harte gefeliciteerd met jullie meissie Britt. Goed om te horen dat alles goed gaat,hopelijk blijft dat zo. Veel sterkte in de komende tijd! Liefs Dais... -x-
Moon, gefeliciteerd met jullie kleine meid! Ik hoop dat jij snel opknapt en dat Britt goed zal groeien. Veel geluk met elkaar! Liefs Olga
Moon en mannetje, nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter! Alles gaat goed las ik, dus nu lekker proberen te gaan genieten.
Gefeliciteerd met je dochtertje Mijn nichtje is met 32 weken geboren en die had een gewicht van 1580 gram dus Britt zit echt goed op gewicht Hopelijk gaat alles goed.
EEn hele dikke proficiat met jullie mooie meid. Onze zoon is 12 jaar geleden ook op 13 oktober geboren, dit heeft enkel geluk gebracht, hopelijk bij jullie ook
voor het geval dit verhaal ook in twijfel wordt getrokken over het geboorte gewicht van Britt, Moon heeft diabetes en De kleine heeft dus lekker zitten "snoepen"( ja zo noem ik het maar ff ) gelukkig is alles goed nu met allbei! liefs sally