missed abortion.

Discussie in 'Miskraam' gestart door MB2005, 14 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,

Ik heb gister een missed abortion gehad.
    Ik was 9 weken zwanger en het vruchtje is gegroeid tot 6 weken en 5 dagen.
    Ik ben gelijk gecurreteerd omdat de vruchtzak wel doorgegroeid was.

Ik had al sinds 6 weken bloedinkjes dievolgens de ass,gyn van een bloeduitstorting kwamen die naast het vruchtzakje zat.
    We hebben toen, met 6 weken ook een beginnend kloppend hartje gezien.
    Omdat ik na 5 weken terug pas terug mocht komen, hebben mijn man en ik zelf nog een echo laten maken.
    Daar werd gezien dat het vruchtje gegroeid was en dat er een hartje klopte maar wel wat zwak nog.
    Dit was volgens deze echo met 6 weken en 3 dagen wat opzich wel vreemd was, gezien ik dacht 7 weken en 2 dagen te zijn.
    Het bloeden ging nog steeds door en ik kreeg ook een blaasontsteking, waardoor er een kans was dat het bloeden daarvan was.
    Tot gisternacht. Toen had ik ineens veel meer bloed met een stolsel.
    Gelukkig heeft de invalster van mijn vk een echo kunnen regelen waaruit bleek dat het hartje met 6 weken en 5 dagen gestopt was.
    2 dagen na mijn laatste echo dus :cry:
    Doordat de vruchtzak wel doorgegroeid was moest ik gelijk gecurreteerd worden.
    Dit alles is gister gebeurt, en het gaat redelijk met me.
    Ik ben blij dat ik het hier even van me af kon typen.

Groetjes MB2005.

2. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Vreselijk he...Ik wens je veel sterkte in deze nare periode! Het is zo oneerlijk en je voelt je zo machteloos... :(

Liefs San

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Allereerst wil ik jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
    Schrijf het lekker van je af hoe vaak je ook wilt en probeer het niet in te houden he. Neem de tijd tot wanneer jij denkt er weer klaar voor te zijn. Rust goed uit en als er wat is kan je hier altijd komen praten.

een hele dikke knuffel van Mimi

4. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Bedankt meiden.

Het is zeker vreselijk San.Je wilt gewoon dat het allemaal niet waar is, maar helaas.

MB2005.

5. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Heel veel sterkte en je kunt hier alles van je af schrijven hoor.

6. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Bedankt hoor ;)
    Het gaat op zich redelijk met mij.
    het is gewoon balen.

Groetjes MB2005.

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Ik begrijp precies hoe je je voelt! Ook bij ons is afgelopen vrijdag geconstateerd dat ons kindje het niet gered heeft, morgen word ik gecurreteerd... Het is allemaal vreselijk moeilijk, het lijkt of je wereld helemaal in stort, je hebt al zoveel plannen, het kindje hoort er al helemaal bij en opeens heb je helemaal niets meer!

Heel veel sterkte de aankomende tijd! Ik zal aan je denken!

Liefs

8. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Meis ook jou wil ik heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.

Dikke knuffel Mimi

9. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Bedankt meis, het is allemaal zo onwerkelijk, alles lijkt opeens niet meer belangrijk, had het kindje maar mogen komen, dat si alles waar ik steeds aan denk, en waarom toch? Waarom mocht dit kindje niet bij ons komen? Ik denk dat ik daar nooit een antwoord op krijg helaas.

liefs

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    MB2005, veel sterkte gewenst. Neem de tijd om het te verwerken en als je er weer voor gaat hoop ik dat je snel weer zwanger bent.

Pim

11. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Bedankt voor de reactie's

@Sterre, jij ook heel veel sterkte gewenst.

Hier zijn er ups en downs.
    Sommige mensen zijn ook zo ontzettend lomp.
    Ik heb 1 "vriendin" die alleen maar mailde, balen meid volgende keer beter. Sterkte. Verder niks van gehoord, alsof ik gezakt ben voor mijn rijbewijs.
    Gister stuurde ze wel weer zo'n dom doorstuurmailtje op hyves door.
    Nee dat is echt belangrijk nu voor me :rolleyes:
    En ze is zelf ook zwanger, kan je je dan niet een beetje inleven?

Nou ja, het bewijst wel hoe de vriendschap in elkaar zit ;)

Groetjes Chico.

12. Maud

Maud Lid

29 nov 2005
    17
    0
    0
    Hallo meiden,

Ook heb een miskraam gehad/of ben er nog mee bezig. Ik was ruim 11 weken zwanger en sinds dit weekend bloedverlies en krampen. Het werd steeds wat erger dus het voelde al niet goed. Zojuist heb ik al een en ander verloren, weet niet zo goed wat ik allemaal te zien krijg en of dit het was. Kon niet echt een vruchtje herkennen terwijl ik een goede echo heb gehad met bijna 10 weken dus dat moet toch wel al wat zijn. Misschien komt er nog meer?
    Het verdriet is vreselijk. We hebben al een zoontje van 4 maar zijn 3 jaar bezig voor een tweede. Na 2 mislukte IUI behandelingen was ik toch spontaan zwanger geworden, jullie begrijpen hoe blij we waren. Dat het nu toch niet zo mag zijn doet veel verdriet. Ik had de hoop stiekum al een beetje opgegeven, was opeens toch zwanger, en nu moet ik me weer opnieuw gaan opladen, of er gewoon mee stoppen, ik weet het niet.

Ik wens jullie ook veel sterkte met het verlies en de lullige reacties. Ik werd begin van de avond nog gebeld door een kennis die het "goede"nieuws had gehoord en me wilde feliciteren. "Voel je je goed?" "Ja, prima!" Ik ging aan haar niet vertellen dat het erop leek dat de miskraam eraan kwam. Een uur later gebeurde het, raar hoor.
    Vanavond wordt een rare avond met veel toiletbezoek.
    Hebben jullie het vruchtje bewaard voor de vk? Bij curretage is dat natuurlijk niet, weet niet of ik het moet bewaren. Heb morgen nl. een afspraak.

Groetjes,
    Maud

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Lieve Maud, Wat vervelend dat je dit nu moet meemaken. Ik heb zelf het vruchtje niet bewaard meer ook omdat ik het ziekenhuis gebeld had en het gevraagd had. Ik liep toen namenlijk al bij een gyn. Het hoefde niet. Als je hetzelf prettig vind kan je het wel doen maar meestal doen ze er niks mee.

Ik wil je voor vandaag en de komende tijd heel veel sterkte wensen en meis neem de tijd zolang jij denkt nodig te hebben. Neem geen overhaastige beslissingen en denk er goed over na. Er zijn namenlijk heel veel mensen met goedbedoelde adviezen en alles maar jij (jullie) zijn degene die daar over gaan.

dikke knuffel Mimi

14. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Oh Maud, wat erg zeg!
    Helemaal omdat je een goede echo met 10 weken had.

Ik wil je heel veel sterkte wensen,en als je wilt praten kan dat ook altijd hier hoor.

Groetjes Chico.

15. soeiken

soeiken Nieuw lid

29 mei 2008
    1
    0
    0
    Hallo,

Ik heb op 20/05 een curratage ondergaan voor een MA in Suriname. Het begon met bloedverlies op 16/05. Een echo gemaakt en het hartje klopte. Op de echo was het kindje 8 weken terwijl ik naar mijn berekening 12 weken zwager moest zijn. Op maandag 19/05 terug geweest en weer een echo gemaakt. Het vruchtzakje was leeg aan het lopen. :(

Ik heb al een zoon van 3 jaar en was een half jaar bezig voor de tweede. Maar wat er niet is kan nog komen. Moet positief blijven. Gelukkig heb een paar"lotgenoten" ontdekt.

Deel Deze Pagina