Moord gepleegt in huis wat we willen kopen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Britt16, 24 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Als het een leuk huis is, ga ik er echt wel inzitten hoor! Als ze het lichaam van de vrouw maar wel even ergens anders neerleggen. Stel je voor dat één van de kinderen denkt een dino te hebben gevonden...

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nooit. Ik heb nij een makelaar gewerkt en daar hadden we een huis te koop staan. geloof iets van Noordzeestraat 61. Straatnaam weet ik niet precies meer. Dat huis is 8 keer verhuurd in 4 maanden tijd, en telkens kwamen mensen terug dat ze weg willen uit dat huis, dat ze doods en doodsbang zijn en er niets meer mee te maken willen hebben en dat ze eruit gaan, hoe dan ook.

AL die mensen hebben kindergehuil gehoord en een gigantische harde klap om 19:30 in de avond. 4 van de 8 stellen hebben zelfs zeiknatte spatten op de grond gezien terwijl dat helemaal niet kon?

Toen heeft de makelaar onderzoek gedaan naar dat huis, en het blijkt dat daar een familie heeft gewoon met 2 kinderen. Die kinderen zijn door hun vader verzopen in bad en die vader heeft zich daarna om 19:30 uur opgehangen.

echt jonge, ik geloofde er geen bal van, maar na 8 stellen die terugkomen?

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0

:confused: Ik doe vannacht geen oog meer dicht :(

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Jakkie, en wilde net nog even gaan liggen.....

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Devilschase
    Ik las je verhaal en kreeg gewoon kippevel, de haren op me armen gingen recht omhoog staan!
    Wat vreselijk eng.

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ieuw.. wat een eng topic door alle verhalen!

Ik heb in een huis gewoond waar de vrouw van ouderdom op de bank was overleden. Wel raar, dat onze bank op dezelfde plaats stond, maar ik was nog jong. Daarna heb ik in een huis gewoond waar een vrouw woonde waarvan diens zoon is verongelukt. Vond ik ook raar.
    Dus, ik zou het niet doen, de gedachte gewoon al dat die vrouw daar vermoord is, in de tuin is begraven en dat haar laatste fragmenten in dat huis afspeelden.. ieh. Gelukkig woon ik nu in nieuwbouw.

7. Niet meer actief

Als iemand 'gewoon' (Bijv. ouderdom, ziekte) overleden zou zijn in het huis zou ik er geen moeite mee hebben. Denk zelfs dat dit (zonder dat je het ooit weet) in veel huizen wel gebeurd is.
    Moord vind ik een ander idee, alleen het gevoel al dat zoiets zich heeft afgespeeld in dezelfde ruimte etc geeft me de kriebels en rillingen. Ik zou het dus ook niet doen. Wel netjes inderdaad dat het jullie vantevoren verteld is, dit gebeurt namelijk niet altijd!

8. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Jeetje watveel reacties al.
    Wij willen dat huis ook niet kopen hoor. Inderdaad het idee. Dan zit je lekker in de tuin, en weet je dat daar onder je voeten ergens een vrouw begraven heeft gelegen. Ieh.....

De prijs is er wel naar natuurlijk, maar wil je ooit weer verhuizen, dan weten de mensen vast nog wel wat er zich heeft afgespeelt. En dus gaat het verkopen dan ook weer moeilijker.

Vind het leuk om te lezen wat de reacties zijn. Stel je voor dat haar geest er nog ronddwaalt Haha. Nee hoor.....de koop gaat niet door!

Liefs Britt

9. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hoi,

Het was ons niet vertelt, maar ik wist dat het in die straat was gebeurt maanden geleden. Heb toen dus heel internet/google afgezocht naar het bericht. En daar stond gelukkig ook het huisnummer bij.
    Het huis staat nu al 33 maanden te koop, dus ik weet dat het huis nu moeilijk verkoopt.

Is het inderdaad door ziekt/ouderdom, dan heb ik er ook geen moeite mee, maar inderdaad het idee. Hier heeft zij ook in bad gelegen, hier heeft zij ook op het toilet gezeten en hier....enz.. Nee hoor mij ook niet gezien.

Liefs Britt

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Uhu, ik geloofde het eerst ook niet, maar na 8 stellen die terugkomen... :rolleyes:

11. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Hoi Jalea:

Jeetje krijg er de kriebels van, Het is inderdaad dat huis!
    Wij hebben ook net een dochter, en die wil ik daar ook niet in het huis hebben.
    Wat een idee...jullie waren daar terwijl zij onder de grond lag! Bah

Vind de verhalen wel krieblig hoor....Daarom lees ik nu de antwoorden en niet meer gisteravond Haha
    Ben ook best wat gevoelig....Durf ook moelijk alleen te zijn 's nachts, dus dit is echt niks voor mij.

Gr Britt

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik zou er ook niet willen wonen.. Als je dingen niet weet is het geen probleem, tenminste zo denk ik er over.. Het huis naast ons, daar heeft de oude bewoner zich ook opgehangen :( Ik wordt er niet blij van.. Weet gelukkig niets van ons huis.. Maar het is een fijn huis!

het huis waar ik vroeger woonde daar 'spookt' het wel.. Maar niet eng, misschien omdat je er mee opgroeid ofzo.. Maar moet er niet aan denken om een huis te gaan bewonen waar iemand is vermoord :(

13. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Brrr nee zou het zelf ook niet willen. Als iemand er 'gewoon' zou zijn overleden zou ik het niet zo erg vinden misschien, maar dit verhaal... Nee moet er niet aan denken! Zeker omdat je kinderen ook in die tuin gaan spelen. En als je het later weer wil verkopen werkt het vast nog steeds in je nadeel.

Ik heb trouwens even zitten Googlen naar aanleiding van dit verhaal en denk dat ik de straat heb gevonden waar het over gaat. Woon zelf in het westen van het land, maar wat een lage prijzen! Ik sloeg steil achterover toen ik het zag. Het duurste in die straat was geloof ik 240000 en ik geloof allemaal losstaande huizen. Wat een verschil zeg. Maar goed, dat is even off topic...

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    No way in hell....ik kocht dat huis niet!

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  16. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ja dat dacht ik ook inderdaad! Maar hoe goedkoop het ook is, ik hoef het niet hoor!

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hmmz ik wil er wel wonen :D mooi huis en het huis waar je nu woont kan ook wel iemand vermoord zijn jaren terug dus nee maakt me niet echt uit

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Het is wel een raar idee inderdaad.

Maar goed, mijn vader is plotseling overleden 18 jaar geleden in de tuin van ons huis waar we toen woonden. Het huis is gewoon verkocht zonder dat die mensen dat wisten.

Maar ik heb ook niet het idee dat hij daar spookt, ;)

19. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik zou er ook wel willen wonen.
    Mooi huisje!

Tja.. over dat verleden..
    Denk niet dat je daar bij stil moet staan.
    Mensen gaan overal dood.

20. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hmmm, ik zou er niet willen wonen nu ik het weet!
    wat niet weet, dat niet deert! maar nu wéét je het. ik zou me daar heel kriebelig van voelen, en dat wil je niet in je eigen huis, toch?

pagina met het huis erop is nog aan het laden, ben benieuwd. weet dat je daar voor een prikke een mooi huis kunt scoren, maar ik wil niet in die regio wonen. ;)

Deel Deze Pagina