ik vond het wel bizar om te horen dat we 'bovenop haar' gestaan hebben in de tuin... en vond het ook wel bijzonder dat zowel mijn man als ik wel aanvoelden dat het huis energetisch niet fijn is, heel erg kil en onprettig, maar dat we niet zoiets hadden van heee hier ligt een dooie we zijn beide behoorlijk fijngevoelig en hebben in het verleden op diverse plekken allerlei dingen die we niet konden weten (maar wel intuitief opeens wisten en bleken te kloppen) hebben aangevoeld, in onze vorige woning bijvoorbeeld hadden we het gevoel dat iemand zich verhangen heeft op de zolder. dit konden we niet weten maar los van elkaar wisten we het allebei zeker. na 2,5jaar kwamen we er toevallig achter dat dat ook echt het geval was! al is het al jaaaaren geleden. bij dit huis hadden we niet dergelijke creepy beelden, en gelukkig ook maar, ik had het ook niet willen weten toen ik bovenop dr stond! we kregen wel beide kippevel toen we op het nieuws hoorden dat ze gevonden en opgegraven is
snap overigens wel dat vergeleken met de prijzen elders in het land dit huis een koopje is, maar dat valt voor Veendamse begrippen wel mee hoor tis geen toplokatie, er moet veel aan gebeuren, en zoals gezegd in het noorden zijn huizen gewoon veel goedkoper (maar hier verdienen we dan vaak ook minder en is de werkloosheid groter)
Ik vind het zo'n verschil of er iemand is dood gegaan in een huis of dat er iemand vermoord is... Doodgaan (b.v door ouderdom) zou ik misschien ng wel tegen kunnen maar als er iemand vermoord is... Die woede, verdriet, onbegrip die daar moet zijn, NEE DANK JE WEL!
ik zou er geen moeite mee hebben hoor. jullie hebben har toch niks aangedaan, dus als haar geest nog rondwaart doet ze jullie heus niks
Dames dames, wat zijn jullie snel bang te maken hahaha best grappig. Wij wonen in een huis waarin iemand is vermoord uuhhm als ik er zo over nadenk de eerste eigenaares is hier gestorven de 2e eigenaar heeft hier iemand vermoord en is later ook zelf vermoord en nu zitten wij erin ...belooft veel goeds voor ons.... En nu de vraag die iedereen meteen stelt als ze dit horen ...spookt het bij jullie? JA het spookte en niet zo zuinig ook ik kan je wel 50 verhalen vertellen die je allemaal kippenvel bezorgen. Maar we hebben een pastoor laten komen en die heeft het huis gezegend en nu is het rustig. We wisten toen we het huis kochten alleen dat er een hells angel in had gewoont en dat die een tijdje eerder in de beek was gevonden. Volgens de makelaarster was er in het huis niets geks gebeurd en waren het erg nette mensen ondanks dat het H.A waren. Nog geloof mij ze waren alles behalve netjes. 2 weken nadat de koop helemaal rond was is iemand gaan getuigen over de moord die in ons huis heeft afgespeelt. Wij denken dat er bewust zo lang mee is gewacht zodat de koop rond kon worden gemaakt zodat we niet meer terug konden. En daar waar de moord is gepleegt in ons huis wordt nu nog steeds het vlees gesneden( na de verbouwing is het de keuken geworden) En dezelfde betonblokken waarmee de tas is verzwaard om het lijk mee te dumpen lagen ook nog in de tuin ....die hebben wij gebruikt als fundering voor de aanbouw....tja je kan er lang, breed, moeielijk of makkelijk over denken maar het blijven 4 bakstenen muren en een dak.... niets geks aan
Zo is het hoor. Niet alle geesten die op aarde rondzweven zijn ''slecht'' en uit op ongeluk. Ikzelf woon ook in een vrij oud huis en ik ga er vanuit dat hier toch zeker een aantal mensen het loodje hebben gelegd. Je kan wel bezig blijven met wroeten in het verleden, maar je lost er bar weinig mee op. En dan nog, een geest hoeft niet persé in een huis te blijven zitten hoor! Dood hoort nu eenmaal bij het leven en de meeste geesten hebben wel wat beters te doen dan een beetje rondspoken en herrie maken.
Het gaat mij niet eens zozeer om geesten maar gewoon meer om het idee dat er op die plek iets naars is gebeurd. Als het even kan ga ik niet op zo'n plek wonen. Maar je weet natuurlijk niet alles. En dat is maar goed ook. Ik weet wel zeker dat er de afgelopen 20 jaar niemand is vermoord in ons huis...
Hoi, Allemaal weer bijgekomen van de schrik van de goedkope woningen? Klopt hier in het noorden zijn de huizenprijzen heeeel anders dan in het westen. Hier betalen wij ongeveer voor een tussenwoning tussen de 120,000 en 130,000 euro. Wij gaan niet verhuizen naar die woning, oog is al gevallen op wat anders. Volgens mij raak je zo'n huis aan de straatstenen niet meer kwijt als ik de verhalen zo lees. Bijna niemand zou het kopen. Liefs Britt
Het verhaal stond zon 3 a 4 weken terug nog in de panorama, die man had heel veel schulden en kon niet met geld omgaan. Op een avond kreeg hij daar weer eens voor de zoveelste keer ruzie om met zijn vrouw en heeft haar toen perongeluk vermoord. Hij heeft haar toen in de tuin begraven naast die trampoline als het goed is en is zelf gewoon verder gegaan met zijn leven en verkondigde aan iedereen dat die vrouw in een of andere kliniek zat. Na dat dat gecontroleerd was en natuurlijk niet zo bleek te zijn kwam hij met het verhaal dat ze weg was gelopen. en al die tijd heeft hun 2 jarige dochtertje gewoon op het graf van de moeder gespeeld. Tis pas naar 1,5 jaar gevonden ofzo
ik zou het ook niet doen ! de ene keer geloof ik wel in geesten andere keer niet haha maar een oude vriend van me had een huis gekocht waar een vrouw zich zelf in de trappen gat zich had op gehangen hun wisten niet dat dat was gebeurd maar ze hadden 2 dochters en 1tje werd helemaal gek daar ! die zag haar steeds zei ze , en ze dee hele rare dingen in de trappen gat van boven af naar beneden springen en van de kasten springen en s nachts werd ze heel vaak gillend wakker toen hebben ze een geesten verdrijver in gehuurt en na een paar keer toen die man was geweest toen is het ook over gegaan ! echt heel bizzar en moest ook gewoon bijna huilen toen ze het aan me vertelde ! maar ik zou dus NOOIT zo'n huis kopen !