De basis van dat meisje is totaal weggevaagd door toedoen van een psychopaat, haar """"moeder"""" en instanties. Te triest voor woorden.
mee eens... en als het dan zo is dat ze toch vrij komen begrijp ik heel goed dat mensen voor eigen rechter gaan spelen. Dat had ik in zo een situatie namelijk zeker gedaan.
Lees ik nou dat moeder een nieuw gezin heeft met 2 zoontjes van 2 en 1 jaar? Wat een zieke wereld. Deze kinderen horen ook in een pleeggezin en niet als levend experiment bij een moordende moeder. Mijn maag draait om!
Verschikkelijk. Ik huil me ogen uit om die meiden en hun vader. Wat een zooi. Ik ga ook tekenen. Sie vent mogen ze het zelfde aan doen als dat hij dat meisje heeft aangedaan!!
Nou zeg. Je weet toch helemaal niet hoe die vrouw nu is. Misschien heeft ze wel een hele lieve partner. Jaren aan zichzelf gewerkt en daarnaast zal jeugdzorg ze echt wel in de smiezen houden. Maar wat knap dat dat zusje zo ver is gekomen en dat op eigen kracht. Hoe sterk moet je dan in je schoenen staan. En hetzelfde voor de vader.
https://www.tbsnederland.nl/publicaties/hoe-gevaarlijk-is-een-tbs%E2%80%99er-op-onbegeleid-verlof/ Interessant om te lezen over tbs-ers en verlof! Plaatst de dingen wat in perspectief.