Moordenaar van 'meisje van Nulde' gaat op onbegeleid verlof

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

De basis van dat meisje is totaal weggevaagd door toedoen van een psychopaat, haar """"moeder"""" en instanties. Te triest voor woorden.

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

mee eens...
    en als het dan zo is dat ze toch vrij komen begrijp ik heel goed dat mensen voor eigen rechter gaan spelen. Dat had ik in zo een situatie namelijk zeker gedaan.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.812
    5.949
    113
    Vrouw

Klopt inderdaad. De kans op recidive is veel groter bij straffen zonder tbs.

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lees ik nou dat moeder een nieuw gezin heeft met 2 zoontjes van 2 en 1 jaar? Wat een zieke wereld. Deze kinderen horen ook in een pleeggezin en niet als levend experiment bij een moordende moeder.

Mijn maag draait om!

5. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Verschikkelijk. Ik huil me ogen uit om die meiden en hun vader. Wat een zooi. Ik ga ook tekenen. Sie vent mogen ze het zelfde aan doen als dat hij dat meisje heeft aangedaan!!

6. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.465
    11.976
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nou zeg. Je weet toch helemaal niet hoe die vrouw nu is. Misschien heeft ze wel een hele lieve partner. Jaren aan zichzelf gewerkt en daarnaast zal jeugdzorg ze echt wel in de smiezen houden.

Maar wat knap dat dat zusje zo ver is gekomen en dat op eigen kracht. Hoe sterk moet je dan in je schoenen staan. En hetzelfde voor de vader.

7. manaolana

manaolana Niet meer actief

Deel Deze Pagina