Wie gaat er vanavond kijken? Ik zit in iedergeval weer voor de buis Ik heb er zin in. Blijkbaar zit er onwijs veel talent in
Ik ga ook kijken! en hopelijk wordt dit net zo'n leuk topic als vorig jaar, vond het erg gezellig altijd! Weet nog wel dat ik de vrijdag als 'mijn avond met de dames van zp' zag hahahaha
Ik ga ook kijken.. Heb het er al twee dagen over tegen mijn vriend.. Vind het zo leuk, haha! Heb al lekkers in huis gehaald!
Haha wij vinden het ook altijd heel leuk.. dus wij gaan er ook eens goed voor zitten vanavond en dan ook met Marco borsato in de jury.. Vind dat ook wel leuk!.
Wij hebben er thuis zin in! Is het enige jury programma want manlief ook wil kijken Dus de lekkere hapjes zijn al gehaald en dat wordt saampjes op de bank heerlijk kijken en genieten... Veel plezier!! Liefs
He, jammer je was me voor. Vorig jaar had ik het topic gestart Ga ook zeker weer kijken! Heb er zin in, eindelijk weer een show op tv waar écht talent aan bod komt en geen halve garen.
Ja, ik ga ook kijken! Altijd een interessant programma. Voorrondes kijk ik altijd, daarna haak ik af...
Oh leuk!! Ik ga zeker kijken! Fijn dat Jeroen v/d Boom vervangen is door Marco! *gaat nog even snel naar de winkel om wat lekkers in te slaan*
ik ga wel proberen te kijken! krijg vanavond visite dus hoop dat die mee wil kijken was er vorige keer echt verslaafd aan, als ik een aflevering niet kon zien, op uitzending gemist kijken
Ik ga ook kijken. Ik heb vorig jaar alleen the battle gezien en de live shows. Ga vanavond dus lekker voor het eerst ook de voorrondes kijken. Heb er zin in!!!!!
jaa heb er ook zin in. kinderen op tijd naar bed kaarsjes aan. Bak met chips klaar, wijntje erbij en genieten