oke, laatste keer.. whaha. Toch even benieuwd wat jullie van de namen Moos en Milo vinden. Staan beiden mooi bij onze achternaam. Voorkeur tussende twee? Komen ze te vaak voor tegenwoordig? Wel/niet leuk? (Ik weet dat Moos boerenkool stamppot is in Twente, maar daar wonen wij totaal niet in de buurt en hebben we niks mee te maken) Dankjewel!
Ik associeer Milo met een hondennaam. Ik ken een labrador genaamd Milo. En Moos associeer ik met een rendier. Niet echt namen die ik zou kiezen voor een kind.. als ik zou moeten kiezen op klank dan kies ik voor Milo.
Haha meningen zijn verdeeld dus Ik hoor vaker terug dat Moos meer een hondennaam is. Mijn man vind Milo ook wat leuker.. Horen jullie Milo nu veel om je heen? Ik dacht dat het veel voor kwam, echt zo'n trend (liever niet...) maar het lijkt mee te vallen..? Leuke naam?
Ik vind het 2 hele verschillende namen. Beide vind ik op hun manier wat hebben. Persoonlijk zou ik voor Milo gaan. Wat hipper en frisser. Ties misschien nog een optie?
Milo, maar dan wel op z’n Engels uitgesproken (mailow). Ik vind Engels namen op z’n nl uitspreken echt vreselijk!! Moos vind ik echt niet mooi!