ik kwam vandaag de jongensnaam Avi tegen en hij sprak me meteen aan. Ik ben heel benieuwd wat de reacties op deze naam zijn. Dus ik zou zeggen, brand los !
Ava vind ik heel leuk voor een meisje. Avi voor een jongen is niet mijn smaak (net als Ravi, Revi en Levi) maar ik zou daar wel aan kunnen wennen denk ik.
Superleuk! Ik denk in eerste instantie wel aan een meisje, maar voor een jongen is het ook gaaf. En die leesniveaus worden al lang niet meer gebruikt toch? Ik dacht dat ze inmiddels een ander systeem hebben.
Wordt nog steeds gebruikt. Ze zijn alleen, al een jaar of 10 geleden, overgestapt van AVI 1-9 naar AVI M3, E3, M4, etc. Maar heet nog steeds AVI. On topic. De naam doet .mij ook aan het leesniveau denken. Vind het niet zo
Ik vind het niks en moet ook meteen aan de leesniveaus (en als ik het hardop uitspreek ook aan de avri ) denken.
Nee, ik vind het geen naam. Ik dacht idd ook dat je een vraag had over het leesniveau, maar zag toen dat het onderwerp onder babynamen stond.
Hahaha oké ik had nog nooit gehoord van de leesniveaus dus die associatie heb ik zelf niet. Ik denk ook niet dat ik dat nou echt een vervelende associatie zou vinden.
Ik dacht ook gelijk aan de leesniveau. Dat jij het geen vervelende associatie vind snap ik, maar hoe gaat jouw zoon dat vinden van groep 3 tot en met groep 6 minimaal? Dat is denk ik belangrijker om over na te denken.
Ik ken die leesniveau's ook niet! Ik vind het een leuke naam, lijkt voor mij wel een afkorting. Ik ken een Israëliër die Avishai heet, en die wordt afgekort naar Avi, dus vandaar.
Aha, de leesniveau's zijn volgens mij enkel in Nederland. In België niet, dus @Flamingooo als je van België bent (zoals ik, al woon ik nu wel in Nederland maar mijn kinderen gaan over de grens in België naar school) dan is het volgens mij heel normaal dat je de leesniveau's niet kent en dan gaan je kinderen daar ook niet mee geconfronteerd worden... Of zit ik nu helemaal fout?