Zo ff een vraagje, ik dweil nog ouderwets met een mop, nu koop ik regelmatig een nieuwe, eigenlijk zonde van het geld. Kan ik mijn mop in de wasmachine doen? vanwege het plastic stukje dat boven de sliertjes zit (snappie?) zegmaar twijfel ik of het wel kan... Alvast bedankt!
Kun je m niet in een emmertje met chloor zetten? Ik koop eigenlijk ook altijd een nieuwe als hij vies is.
Da's mooi, dan gaat ie zo gelijk de machine in! Overigens over chloor, wij hebben een laminaatvloer en ik had em wel eens in een emmer chloor gedaan, nou, er kwamen vreselijke strepen op de vloer!!! Btw, kan ie gewoon bij de rest vd was? Bedankt voor de reacties!!!
En ja, ik doe hem ( als ik er geen ranzige dingen mee moest opdweilen ) gewoon bij de andere was in.. Vaak vooral bij de werkkleding van mn vriend
Ik doe dat soort dingen nooit met de normale was in de machine, vind ik niet zo een fris idee. Ik spaar 1 keer in de 2 weken een was op met alle sopdoeken, vaatdoeken, sportsokken en dus ook de dweil en dat gaat op 60 graden + extra spoelen de machine in.
Ja inderdaad, al een stuk of 4... Maar ik gebruik die blauwe mop van de blokker, die zijn niet zo heel duur gelukkig, dacht iets van 2,50 ofzo...
Joh, wat een super idee Nooit over nagedacht. Nu laat ik hem altijd in een emmer met bleek weken (heb een ouderwetse touwtjesmop, die dweilen zoooo lekker), maar hij wordt nooit echt gòed schoon. Vanaf nu maar in de wasmachine dan, heeeeeeel handig
Maar als je steeds een nieuwe mop koopt, staat er dan niet op de verpakking of aan het labeltje op hoeveel graden je hem kan wassen? Je hebt ook van die microvezel dweilen, die vind ik zelf erg fijn, daar heb ik ook alle doekjes van. Die kun je goed uitwassen op 60 graden. Volgens mij zijn die altijd blauw.
Eigenlijk nooit naar gekeken....ik heb die goedkoopste van de blokker met die sliertjes...die zit in zo'n plastickje...