Ik wil binnenkort graag foto's laten maken van vooral mijn dochtertje maar ook misschien een paar van mijn man en mij erbij. Waar kan je leuk en vooral niet te duur foto's laten maken? Liefst een beetje in de buurt van Meppel, Drenthe? Heb ooit op het forum een link gezien van een website van eeen fotograaf die ermee ging photoshoppen. Zag je je baby als elfje of op een wolk. Echt heel mooi maar heb geen idee waar ik dat precies had gevonden op het forum. Iemand die weet welke site ik bedoel?
Weet niet welke je bedoelt, maar mijn vader is ook fotograaf. Doet ook van alles, trouwreportages, modellen, portretten. In Delfzijl, Groningen.
Hier in Den Bosch kun je bij de V&D foto's laten maken, misschien bij een filiaal bij jou in de buurt?
Ik weet niet welke site je bedoelt sorry. Zelf ben ik ook fotograaf en begin volgende maand officieel met mijn bedrijf en daarbij hebben mensen inderdaad ook de mogelijkheid om een aantal "fantasie foto's" te krijgen in een thema/sfeer die ze zelf bedenken. Ik woon alleen niet bepaald in de buurt van Drenthe maar meer in de buurt van Schiphol. Mocht je toch intresse hebben kan je altijd pb-en en anders heel veel succes met een leuke/goede fotograaf vinden . Liefs BenN
hier is iemand op de site, die heeft zelf een banner met een baby in een bloem. Weet dat haar man/vriend de fotos doet bewerken volgens mij maar kan even niet op haar naam komen
@sylvia wat is psp? Ken alleen photoshop. Maar we hebben niet echt een goede computer en photoshop is veel ruimte nodig. @ladydaisy niet dat ik weet dat het bij ons in Meppel in de v&d kan. Heb er nog niks over gelezen eigenlijk @wonders als je de naam nog te binnen schiet hoor ik het graag. Ik weet zo ook niet wie je bedoled is me nog niet opgevallen. Ik ga nu even om me heen kijken op de site naar de banners hahaha!!! @ b en N is me toch wat te ver sorry! maar bedankt @queenbee heeft je vader ook een website? kan ik even kijken. ook naar de tarieven. Ik had namelijk op internet gekeken en schrok nogal van de prijzen. wist niet dat het zo duur was.