Het grote moppen topic. Heb je een leuke mop, plaats hem dan hier (zag namelijk net een leuke mop voorbij komen) Heb er zelf nog geen, maar mag ze erg graag lezen.
Erge dorst Ligt er een man in het ziekenhuis en is aan zijn mond geoperteert, en heeft hele erge dorst. Dus roept hij de zuster en zegt: "Ik heb dorst!'' tussen zijn lippen door. Zegt de zuster terug: ''Maar je kan niet drinken je mond zit dicht'' Zegt de man terug:'' Giet het maar bia m'n kont binnen! '' Zegt de zuster tegen de patient:'' Oke, wat u wilt, wat wilt uw ? Koffie of thee ? ''Thee'' antwoord de Patient. De zuster gaat weg om te overleggen met de andere dokters en zusters en komt terug met een trechtertje en een thee gietertje. Zegt ze tegen de patient:'' Draai maar om en trek uw broek omlaag'' De patient doet dat en ligt klaar en zegt:''Oke ik ben er klaar voor'' De zuster zet de trechter in de patient's kont en giet de thee naar binnen, en op een geven moment laat de patient een enorme scheet. Zegt de Zuster tegen de patient:'' Wat doet u nu ? '' Zegt de patient tegen de Zuster: '' Je moet toch blazen als het warm is ?''
Drie secretaresses staan in de lift en zien een kwakje in de hoek op de grond liggen... van wie zou die zijn?? Dus de eerste secretaresse haalt haar vinger erdoor... likt em af... "umm.. nee, niet mijn baas!" Dan de tweede secretaresse, bukt, haalt haar vinger erdoor en likt em af.. "umm... nee, ook niet mijn baas!" Dan de laatste secretaresse, bukt, haalt haar vinger door het kwakje en likt em af.. "Die werkt hier niet!"
In de kleuterklas vroeg de juf of de kinderen weleens bang zijn geweest. Kleine Truusje stak haar vingertje omhoog en zei: "Laatst was het licht in ons huis uitgevallen en het was heeeel donker". "Was je toen bang"? vroeg de juf. "Nou en of" zei Truusje. Pietje stak ook zijn vinger omhoog. "Ik had laatst een hele enge film gezien met monsters. Daarna moest ik naar bed". "Was je toen bang?" vroeg de juf weer. "Ja, toen was ik heel erg bang!" zei Pietje. De juf vroeg toen aan Jantje: "Jantje, vertel eens, ben jij wel eens bang geweest?" "Tja" zei Jantje, "ik was laatst aan het spelen op de slaapkamer van pappa en mamma. Ik hoorde toen mamma de trap opkomen en omdat ik niet in de slaapkamer mag komen heb ik me in het nachtkastje verstopt". "Was je toen bang?" vroeg de juf. "Nee, toen was ik niet bang. Ik hoorde toen ook een andere man de trap opkomen en dat was pappa niet". "Was je toen bang?" vroeg de juf weer. "Nee toen ook niet. Maar toen begonnen mamma en die vreemde meneer zich uit te kleden en mamma ging op het bed liggen!". "Was je toén bang?" vroeg de juf. "Nee toen ook niet. Maar toen zei die meneer: 'Ik heb zo'n stijve, ik kan dat nachtkastje wel dwars doormidden slaan!'. En TOEN was ik bang!!!!"
Er zitten drie vrouwen van 20, 40 en 60 bij elkaar op de koffie. En ze krijgen het over pijn. Zegt die van 20 "de eerste keer sex vond ik wel pijnlijk, hoor". Zegt die van 40 "wacht maar tot je kinderen krijgt dat doet pas pijn" Waarop die van 60 zegt "weet je wat pijn doet op de fiets naar de winkel met je lippen tussen de kettingkast dat doet pas pijn". Hoplijk vinde jullie hem leuk meer weet ik even niet. Groetjes draga
er was eens een vrouw zwanger van een tweeling m+J ze werd 2 keer in haar buik geschoten, maar zij en haar baby's overleefde het. op hun 16de verjaardag liep het meisje naar de jongen en zei "ik heb zoiets raars meegemaakt: "ik ging plassen, plaste ik zo een kogel uit!" "noü" zei de jongen,"das nog niets, ik was me gister aan het rukken schoot ik zo de hond dood!"
Twee vissen waren aan het zwemmen in de rivier, toen begon het te regenen. Ow zei het ene visje tegen het andere "kom snel, we zwemmen onder de brug, want anders worden we nat"
Twee zotten mogen vrij uit de psychiatrie op voorwaarde dat ze gaan samen wonen, om mekaar wat in het oog te houden. Oke, de eerste dag verloopt goed zonder incidenten en ze bellen nog met de begeleider en alles is oke. De begeleider zegt "als er een probleem is, je weet het, jullie mogen mij altijd bellen"... Op gegeven moment, de avond valt en de ene zot begint wat zenuwachtig heen en weer te lopen met zijn handen op zijn kop en roept "ik ben een lamp ik ben een lamp" Oh nee he, zegt die andere zot... Pfff die begint dat hier weer te krijgen! Ik ga de begeleider toch eventjes bellen.. En hij belt de begeleider en legt de zaak uit... "ja, het ging dus goed tot daarnet, en toen begon hij te denken en te doen alsof hij een lamp is en hij beeldt zelfs uit alsof hij een staanlamp is met zijn handen boven zijn hoofd, alsof dat een lampenkap moet voorstellen, ik ben er niet echt gerust in" De begeleider denkt geen seconde na en zegt "oke, we komen hem terug halen, hij is nog niet rijp om terug te integreren in het zelfstandig wonen" De zot aan de telefoon begint hierdoor plots ook te roepen en zegt NEEEEEEE, niet komen halen aub!!! Want dan heb ik vanavond geen licht meer!
Een leraar Engels zit in de leraarskamer en praat met zijn collega's... "ik begrijp de leerlingen van mijn klas echt niet" zegt hij... "telkens ik het woord Allways zeg beginnen ze te lachen, en ik zie het verband niet"
Er waren eens twee zotten door de winkelstraat aan het lopen. Zegt die ene zot tegen den andere "kom, nu mag ik eens in het midden lopen he"
Elke avond zitten 3broers in het stamcafe en drinken daar een lekker biertje. Op een gegeven moment verhuist 1 broer naar Australië, en 1 broer verhuist naar Afrika. De achtergebleven broer houdt het ritueel aan, en besteld elke avond in stamkroeg 3 biertjes. 1 drinkt hij voor zn broer in Australië, 1 voor zn broer in Afrika, en 1 voorhemzelf. Op een avond besteld hij plots 2 biertjes... Voorzichtig vraagt de barman of er iets met een broer is gebeurd. "Nee, hoezo dat?' "Nou, normaal besteld u 3bier, 2 voor uw broers en 1 voor uzelf!' "Ja, dat klopt, deze is voor mn broer uit Australië *drinkt het leeg* Deze voor mijn broer in Afrika *drinkt het leeg* en ik? ik ben gestopt met drinken!"
Juf vraag aan de klas; 'hoe lang denken jullie dat een mens zonder slaap kan?' Een meisjes zegt: '24 uur!' Een jongen roept: 'Volgens mij 36 uur!' Daarna roept Jantje: 'Drie weken, minus een kwartier!' 'Jaja,' zegt de Juf. 'Daar heb je Jantje weer! En hoe kom je daar nou weer bij, jongen?' 'Heel simpel juf, ik hoorde m'n vader gisteren tegen m'n moeder zeggen; 'we gaan vanavond maar een kwartiertje vroeger slapen, want het is alweer drie weken geleden!'
Leuk Twee vriendinnen gingen samen uit en gingen helemaal los met de cocktails. Ongeloofelijk dronken liepen ze naar huis waarop ze zich plotseling realiseerden dat ze allebei moesten plassen. Ze waren in de buurt van een begraafplaats en één van hen stelde voor dat ze elk achter een grafsteen gingen plassen. De eerste had niets om zich mee af te vegen en deed dus maar haar onderbroek uit, gebruikte die en gooide het weg. Haar vriendin droeg echter een duur slipje en ze wilde die niet verpesten. Maar gelukkig lag daar bij haar een grote strik van een krans dat op een graf lag en veegde zichzelf daarmee af. Nadat ze hun behoeften hadden gedaan, gingen ze weer verder naar huis. De volgende dag belde de echtgenoten van beide vrouwen elkaar op en de eerste zei: "Die verdomme girls night out moeten stoppen. Mijn vrouw kwam vannacht thuis zonder onderbroek." "Dat is nog niets," zei de ander, "die van mij kwam terug met een kaartje tussen haar billen waarop stond, van ons allemaal van de brandweer kazerne, we zullen je nooit vergeten!"
Een meisje mag bij haar thuis een schoolfeest geven. Ze waarschuwt alle genodigden dat haar vader erg streng is, en dat ze dus geen gekkigheid mogen uithalen. Ook de drie belhamels van de klas krijgen te horen dat ze zich moeten gedragen, anders is het feest meteen afgelopen. 's Avonds begint het feest en de vader staat al bij de deur. De drie belhamels bellen aan en de vader doet open. 'Ja?!' vraagt de vader. De eerste jongen zegt: 'Goedenavond mijnheer, mijn naam is Jansen, en ik kom hier om te dansen.' De vader laat de jongen binnen. De tweede jongen zegt: 'Goedenavond mijnheer, mijn naam is Van Lingen, en ik kom hier om te swingen.' Ook deze jongen wordt binnengelaten. De derde jongen aarzelt, zegt dan: 'Goedenavond mijnheer, mijn naam is Beuken: ik mag er zeker niet in?'