Vanochtend om half 6 ging de wekker.Ik loop naar zolder om mijn oudste zoon(21) wakker te maken en loop naar beneden om het ontbijt te regelen voordat iedereen naar werk en school gaat(vind het gezellig om dat nog samen te doen) en ik struikel over de laatste 8 treden van de trap. Probeerde met alle macht mijn val te breken omdat ik aan een hoge dosering bloedverdunners zit en ik echt niks wil breken. Veel lawaai,ik janken van de pijn en meteen mijn hubby en kids om me heen. Wat waren ze allemaal snel bij me en zo lief en bezorgd. Werd meteen helemaal gecheckt en iedereen sprong in met ontbijt regelen, thee voor me maken etc. Heb gelukkig niks gebroken maar wel overal schaafwondjes en een grote op mijn rug en ik ben echt beurs.Zal morgen wel lekker blauw en pijnlijker zijn. Hubby heeft net even met de huisarts gesproken zodat hij in ieder geval ervan op de hoogte is ivm de bloedverdunners.Huisarts raadde een warme douche aan om mijn spieren te ontspannen en paracetamol. Douche was niet lekker ivm de schaafwondjes maar voor mijn spieren weer wel fijn. Zit nu achter de pc na een warme douche en met snuggie aan. Heb net 2 paracetamol op en ga zo even mijn bed in even op mijn warmtematje liggen. Maar wat een begin van de dag......
poeh dat was niet hoe je de dag wou beginnen.. hoop dat het meevalt morgen met de stijfheid en dat de schaafwondden niet zo irritant zijn..
oh dat zijn van die mindere dingen die je mee wilt maken in het leven en helemaal als je aan de bloedverdunners zit.. wel lief dat je kids en mannetje je meteen te hulp schoten doe lekker rustig aan vandaag.. sterkte ermee
Poepoe zeker geen goed begin van de dag.. hopelijk valt het allemaal een beetje mee met de spierpijn de rest van de dag en morgen. Laat je lekker verwennen vandaag!!
Spierpijn heb ik al....lijkt of er steeds meer pijn gaat doen maar daarvoor had de huisarts al gewaarschuwd.Ben eigelijk al superblij dat ik niks gebroken heb.Ben wel goed geschrokken en was ook verbaasd dat iedereen zo snel uit bed en bij me was.Laat me zeker weten verwennen vandaag.Ga lekker zo op bed tv kijken en bijkomen. Gelukkig heb ik internet op mijn mobiel.
Wat een begin van de dag zeg. Is ook niet echt lekker wakker worden. Hopelijk heb je er morgen niet te veel last van. Wat erg lief dat iedereen meteen om je heen stond om je t ehelpen.
Au! Geen fijn begin van de dag! Misschien vanavond nog eens een lekkere warme douche nemen voor de spieren?
ojee! wat schrikken ofniet! dat doet erg zeer, heb het zelf een tijd geleden ook gehad.. bah naar was ik ervan en bont en blauw.. mijn dochter van toen 5 mnd had ik op de arm en zij heeft er niks aan overgehouden gelukkig! heb haar heel goed vastgehouden en tegen me aan gedrukt en mezelf eraf laten glijden want ik kon me niet meer vastgrijpen dat ging zo snel! beterschap met je blauwe plekken!!