Mopper modus

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mikarun, Aug 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikarun

Mikarun Actief lid

Jan 27, 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Sinds een paar dagen heeft ons kereltje van 7 maanden zijn mopper modus weer terug gevonden. Hij wil ZOVEEL, maar het lukt gewoon nog niet :p Echt even weer een fase waarschijnlijk waarna hij weer een nieuw trucje heeft geleerd. Ben benieuwd waar het dit keer tot aan zet.
    Zodra hij zich op zijn buik rolt (terug kan hij nog niet) veranderd hij vrijwel gelijk in een brokje frustratie. Beentjes beginnen wild te trappelen, armpjes naar achteren, handjes in de lucht ehn mopper!!! Zo sneu, eerder was het dikke pret om op de buik te liggen.
    Waar zou dit heen gaan en wat wordt de volgende stap? Zoals hij nu bezig is heb ik haast het idee dat hij terug rollen over wil slaan.

Ik zal vast niet de enige zijn met een gefrustreerd hompje baby :p meer mensen die weer ff in zo'n fase zitten?

2. Linx

Linx Actief lid

Oct 28, 2013
    239
    0
    16
    NULL
    Twente
    Zal de leeftijd wel zijn. Heb het hier net achter de rug, naar mijn idee. Precies zoals jij beschrijft! Ik had het idee dat ze wilde tijgeren of kruipen, maar het lijkt alsof ze het uit haar hoofd heeft gezet. Ze ligt nu al een hele tijd lekker te spelen.

Share This Page