Indalen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lieverdjuh, Mar 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Ik was gisteren bij de gyn voor controle in t ziekenhuis.
    Ze gingen voelen aan me buik of ons meisje al aan t indalen is, en dat was zo.
    Alleen lag ze nog niet zo diep ze kon nog draaien om haar as.
    Maar nu als ik loop heb ik last in me vagina en me buik voelt ook hard aan t is een beetje een vervelend gevoel.
    Is ze nu verder aan t indalen.? en geeft dat veel last aan je buik en tijdens t lopen?
    En wat bedoelen ze met ze kan nog om haar as heen.? (misschien een domme vraag maar ik ben t helemaal vergeten om t aan de gyn te vragen)

Liefs Lieverdjuh....

2. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Als ze om haar as kan draaien, dan betekent dat dat ze nog kan draaien van bijvoorbeeld rug aan de voorkant, naar rug aan de achterkant, maar wel steeds met het hoofdje naar beneden blijft. Een pirouette is bijvoorbeeld ook een draai om de (lengte-) as. Zo dus maar dan op de kop! Je moet maar eens voelen, vaak kun je als je zo ver bent wel voelen waar het ruggetje ligt. Meestal is dit aan de zijkant.

Geniet ervan! Neeke

3. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

Aug 10, 2006
    568
    0
    0
    Bedankt voor de uitleg :)
    Ja we kunnen heel goed voelen hoe ze ligt.
    Maar doet t dan ook pijn indalen, heb de laaste tijd last van een harde buik en een strakke buik en pijn tijdens t lopen in me vagina.

4. Niet meer actief

de één voelt het indalen wel en de ander niet ;)

moet je anders ff via "zoeken"en dan bij de verloskundige forum kijken.. daar is wel veel over te vinden.

5. makey

makey Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    1,999
    0
    0
    bij mij is de kleine wel ingedaald maar kan ook nog om zijn as draaien ,doet ie soms nog wel maar komt alrtijd wel weer terug op de kant die voorkeur heeft lijkt wel heel gek.en ligt dan maar even naar de andere kant. en ben al overtijd

6. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat jij zegt van die pijnen dat heb ik ook gehad het is soms ook net of je buik helemaal strak spant en dan steken die door gaan naar je vagina. erg lastig maar bij mij bleef dat niet. mijn kindje is ook helemaal ingedaald de vk zei als het verder zakt krijg je weeen, maar ik voel ook nog dat het draaid met het ruggetje steeds aan een andere kant.

7. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Het indalen kan inderdaad wat pijn doen, bijvoorbeeld hevige steken in je vagina en krampen onder in je buik....dus niets om je druk om te maken ;)

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb er ook erg last van. soms als ik even heb gezeten of als ik snachts me omdraai of er uit wil dan kan ik echt niet normaal meer lopen, ik loop dan krom omdat mijn onderbuik zo gespannen is en dan voel ik ook die goede krampen in mijn buik... Ach nog ff en dan is het weg dan kunnen we die kleine in onze armen houden ik heb het er wel voor over hoor :D

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Dit ja. Moet zeggen dat ik er soms nóg wel last van heb, en dat terwijl de eerste beeb al volledig is ingedaald.

Share This Page