Bijwerkingen BMR?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 19linda85, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19linda85

19linda85 Actief lid

23 feb 2010
    205
    0
    0
    Mijn zoontje van 14 maanden heeft afgelopen maandag de BMR prik gekregen. De hele week heeft hij al best dunne luiers, maar dat was nog wel te doen. Sinds donderdag ook ineens verkouden, hoesten en hele dunne luiers waardoor we elke keer schone kleren aan kunnen doen. Het slapen is goed gegaan, donderdag avond alleen wat minder en toen hebben we om half 10 paracetamol gegeven omdat hij maar bleef huilen. Daarna is hij wel in slaap gevallen en heeft de hele nacht doorgeslapen. Ik heb hem wel Luuf (soort dampo) opgesmeerd en neusspray, hoestdrank en druppels voor tandjes gegeven. Vrijdag is hij altijd bij oma omdat wij werken. Dit ging allemaal wel goed. Hij heeft overdag 2,5 uur geslapen, goed gegeten en gedronken. 's Avonds had hij 37,5 graden, dus iets verhoging misschien. Met hoesten heeft hij wat eten uitgespuugd gisteren. Vanmorgen gingen wij ons zoontje weer ophalen want hij heeft daar geslapen omdat wij een etentje hadden van mijn werk. Toen we binnenkwamen zei ze dat hij net een schone luier had gahad en dat het weer heel dun was en weer alle kleren onder zaten. Hij huilde ook omdat hij zulke rode billen had. Verder is hij redelijk vrolijk, wel hoesten en voelt iets warm aan. Toen zijn we naar huis gegaan, hier moesten hij nog eten. Ik ging ff boodschappen halen dus mijn man gaf hem eten. Hij heeft 2/3 brood op, maar hij ging kokhalsen en het kwam er allemaal weer uit. Zijn melk heeft hij ook niet gedronken. Hij ging hem naar bed brengen (hij was ook moe), en toen had hij weer een vieze luier, weer dun, weer huilen van de pijn. Hij trok het al bijna niet meer om zijn slaapzak nog aan te doen, wilde gelijk gaan liggen.

Ik twijfel ook al een hele tijd over zijn kiezen of die aan het doorkomen zijn, maar nu twijfel ik wel heel erg of het ook van de BMR kan komen. Wat denken jullie? Zijn dit bijwerkingen die bij de BMR kunnen voorkomen of zal het toch wat anders zijn.

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ik zou eerder denken dat hij gewoon een flink virus te pakken heeft (er heerst vanalles, ook buikloop enzo...), of dat zijn tandjes hem idd dwarszitten. Ik ken de bijwerkingen van de BMR niet uit mijn hoofd natuurlijk, en ik ben geen dokter, maar dat is waar ik aan denk!

Succes met je mannetje!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ach hier ook zo vreselijk ziek van die rot bmr!!! ze had vanaf ongeveer 5 dagen na de prik symptomen van griep. hoge koorts en echt ziek ervan. at voor 5 dagen bijna niets. dus had haar toen weer op flessen!

vreselijke rotprik!

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Misschien is het ook gewoon een combi.
    Ooit mijn jochie eens een dktp gegeven toen hij een mini-verkoudheid had dat al bijna over was (lees 1 snotneus per dag nog maar). En die keer waren de bijwerkingen heel heftig. Echt de verkoudheid tig keer erger met koorts en diarree..

Dus misschien bij jullie ook tandjes, de prik en een verkoudheid/griepvirusje wat rondzwerft ;)

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hier ook sinds vandaag een mannetje met hoge koorts, wel 40 graden. Hij heeft 9 dagen geleden de prik gehad en dezelfde symptomen gehad als bij jou. Spuitluiers, veel hoesten ook 's nachts, huilerig en hangerig. Hij huilt echt heel snel en veel de hele dag.

Ik heb hem al een zetpil gegeven en koel af en toe zijn hoofdje met een koele washand, want zijn gezicht is zo rood als een tomaat.

6. 19linda85

19linda85 Actief lid

23 feb 2010
    205
    0
    0

Oh dat is wel precies hetzelfde allemaal ja... Donderdag was het bijna alleen maar huilen, gisteren bij oma wel vrolijk.
    Ben benieuwd hoe het dalijk gaat als hij wakker word. ff afwachten.

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    De symptomen die jij beschrijft had Sam precies toen hij zijn kiezen doorkreeg. Misschien is het dat wel?

Natuurlijk kan het ook een combi zijn van een hoop dingen. Van de BMR kunnen ze goed hangerig worden. En verder heerst er nogal wat griep.

Sterkte in ieder geval!

Deel Deze Pagina