Heb hem net opgehaald bij het KDV omdat hij de hele tijd liep te krijsen. Ik ga zo naar de huisarts omdat ik me niet kan voorstellen dat dit tanden zijn maar denk eerder zijn oren. Mijn oudste heeft een abonnement bij de KNO arts en ondertussen zijn alle amandelen verwijderd dus de kans is aanwezig dat mijn jongste ook een KNO kindje is. Hij heeft verborgen reflux en KMA en hij heeft nog nooit zoveel en zo hard lopen gillen als deze dagen dus daar is volgens mij iets meer aan de hand.
Arm ventje! Hopelijk kan ha helpen. Sommige babys hebben extreem veel last van die tanden. Mijn zoon had het bij t eerste tandje ook verschrikkelijk. Hij was aan het gillen van de pijn. We hebben toen, iom de ha, 3 dagen lang elke 4uur een pcm gegeven. Zo kon hij hey trekken die dagen. En hij kreeg altijd oorontsteking, bij elk doorkomende tand of kies.
Nou helemaal niks gevonden dus toch zijn tanden. Hij wil alleen drinken als hij in zijn slaapzak in bes ligt in zijn snoozzz laken en dan valt hij ook gelijk daarna in slaap. Hij was vanochtend ook vrolijker gelukkig. voel wel iets hard midden onderin zijn mondje en dan beetje achter in zijn tandvlees
Huisartsen schijnen alleen niet alles te kunnen zien in de oortjes, dus wel in de gaten houden. Een KNO-arts heeft betere apparatuur, zeggen ze. Maar dat wist je misschien wel, als je oudst daar veel komt. Fijn dat het ietsje beter lijkt te gaan ieg :y