Haay , Weet er iemand waar ik voor mijn dochtertje van 9 maanden oorbelletjes kan laten schieten in de omgeving van Utrecht/Nieuwegein? Graag geen reacties over hoe slecht het wel niet is voor een baby..want daar heb ik geen zin in en daar luister ik toch niet naar . Dus alleen adresjes waar iemand weet waar je het kan doen . Want of iemand het nu slecht vind of niet , ik laat het toch wel doen ! Sorry voor dezereactie erbij ... maar ik weet hoe sommige mensen denken en daar heb ik geen behoefte aan en daar vraag ik ook niet naar . Alleen of iemand adresjes weet . Alvast Bedankt, Mama van Lois
Haha, ik zag al een discussie aankomen toen ik je onderwerp zag Gelukkig ben je heel duidelijk geweest in je beginpost Ik kan je niet helpen helaas
zou een juwelier in stappen anders en daar vragen de 1 doet het wel en de ander niet. kennisje van me heeft het bij haar dochter met 6 weken al laten doen en dat werd ook gewoon gedaan bij een juwelier. aan een adresje kan ik je niet helpen helaas.
Misschien van te voren even wat juweliers bellen. Vaak doen surinaams/hindoestaanse juweliers het wel. Heb wel een adresje voor je in Groningen!
dit draagt dus verder ook niet bij aan het topic idd wat al eerder aangegeven werd door consider juweliers van landen waar het vaak wordt gedaan bij jonge kinderen. ben verder niet bekend in utrecht echt goed maar denk dat je hier het meeste kan bij maakt. succes met zoeken
Wat zijn we weer geweldig bezig dames! Ik heb ook geen idee, echter heb ik wel eens gehoord dat ze het bij piercingshops doen? piercen schijnt op jonge leeftijd beter te zijn dan schieten... Succes!
Dat zou ik doen idd, gewoon naar een piercingshop. Een oorbel is ook gewoon een piercing, en behoor je dus te laten piercen en niet te laten doen door een juwelier met zo een door-druk-systeem. Dus zou gewoon ergens heen gaan/bellen en vragen of ze het doen, en dus niet bij een juwelier . Succes in ieder geval!
hoi , weet niet of je een CLAIRE'S in de buurd hebt.. die zitten overal int land.. en daar doen ze het al vanaf heel jong heb ik bij mn neefje ook gedaan
In Groningen kun je terecht bij 't Oortje in de Oosterstraat. Ze doen het alleen voor 12 uur s'ochtends. Zodat ze alle tijd voor je hebben en je kindje op hun gemak kunnen stellen.
Toen ik studeerde liep ik op Hoog Catharijne altijd langs een juwelier waar stond dat ze vanaf 3 maanden gaatjes schoten. Mmm, hoe ga ik uitleggen waar die zat, HC is groot en ik ben er al een hele tijd niet geweest. Oh ja, bij de AH in de buurt (die zal er toch nog wel zitten?) AH zat redelijk aan het eind van die gang (als je vanaf het station kwam) en die juwelier zat daar iets voor. Er zat ook een Kruidvat in die hoek. Als je vanaf het station richting Vredenburg liep, moest je al vrij snel naar rechts bij de ABN AMRO om in die gang te komen. Weet zo al die namen van die gangen niet, sorry. Succes!
Ja dat ken ik wel , oke bedankt dat is wel in de buurt .. Beter dan Rotterdam en die omgeving enzo om naar toen te reizen ..
Pak een telefoonboek, zoek juweliers en bel ze op en vraag het... Heel simpel en je hoeft er de deur niet voor uit.. Veel plezier ( met t bellen..)