Hallo Dames, Oke, ik ben waarschijnlijk veel te ongeduldig.. maar ik hoor graag jullie mening over het volgende: Mijn cyclus is weer op gang gekomen na een curretage (14 juli) op 28 augustus, ik ben 5 dagen ongesteld geweest en normaliter is mijn cyclus 40 dagen. Alleen op 9 september had ik wat bruine afscheiding en vanaf 12 september tot 15 september had ik erge menstruatiekrampen waarop ik donderdag 15 september een ovu test deed en deze was positief. Maar normaal zou mijn eisprong pas 22 september moeten zijn. Nu ben ik ook halverwege (ja lekker handig) begonnen met temperaturen (vanaf die dag dat ik zogezegd mijn eisprong moest zijn) en die was als volgt: do 15 sept: 36,8 vr 16 sept: 36,6 za 17 sept: 36,6 zo 18 sept: 36,6 ma 19 sept: 36,6 di 20 sept: 36,8 Vanaf gisteren heb ik ook een dikke buik.. iemand enig idee wanneer ik nu mijn eisprong zou hebben? Ook omdat mijn temperatuur vanaf vanmorgen weer omhoog is gegaan. Ik snap er niks meer van Wanneer zou ik een test kunnen proberen?
als je ovulatietest de 15e positief was heb je 16 of 17 sept je eisprong gehad. Maar op je tempr lijkt het er op dat het 19/20 sept is geweest. Ik zou toch de 20e dus vandaag aanhouden als eisprong en dan over 14 dagen je NOD berekenen
Ik begrijp dan alleen niet die erge menstruatiekrampen, ik kon er gewoon niet van slapen. Iemand anders nog een idee?