Wij hebben 2 kindjes; zoon Mees en dochter Madelief. Ik ben benieuwd welke naam jullie er bij vinden passen (en in dezelfde stijl; in onze ogen lief en stoer). Hieronder een aantal opties van namen die we mooi vinden. Welke vinden jullie het mooiste erbij passen. graag "ranken" van 1 tot 10 ( 1 het mooiste, 10 het minst mooi) In tegenstelling tot een eerder topic zijn er weer aantal namen bijgekomen en afgevallen!! meisje: Linde Noor Fee Maren Daniek Emma Tessa Lana Feline Nora JONGEN: Wout Teun Jelle Thijmen Boris Jonas Melle Joep Mika Sem
1. Maren 2. Fee 3. Feline 4. Linde 5. Noor 6. Nora (liever Nore) 7. Daniek 8. Emma 9. Tessa 10. Lana 1. Melle 2. Jelle 3. Wout 4. Teun 5. Thijmen 6. Jonas 7. Sem 8. Joep 9. Boris 10. Mika Maren en Melle vind ik verreweg de leukste namen EN het best bij Mees en Madelief passen. Ik vind die namen dezelfde stijl of hetzelfde gevoel hebben en vind het in z'n geheel dan ook een heel mooi 'rijtje' Vind Maren daarnaast ook erg leuk omdat dat ook een natuurnaam is ('zee'). Tessa, Lana en Mika vind ik er juist totaal niet bij passen (en ook in vergelijking met de rest een stuk minder leuke namen).
meisje: Linde Maren Emma Tessa Lana Fee Noor Nora Daniek Feline JONGEN: Thijmen Jonas Melle Mika Boris Joep Wout Teun Jelle Sem Thijmen, Jonas, Melle en Mika vind ik alle vier leuk! Voor een meisje vind ik alleen Linde of Maren mooi, de rest helemaal niet.
1. Linde, Emma, Maren en Feline (zelf zou ik eerder voor één van de laatste twee gaan, maar bij Mees en Madelief vind ik Linde veel beter passen) 2. Daniek (Danique vind ik een veel mooiere schrijfwijze) 3. Fee (vind ik qua klank mooi, maar Fay/Faye vind ik een mooiere schrijfwijze) 4. Noor 5. Nora en Tessa 6. Lana 1. Thijmen 2. Jonas 3. Mika, Sem en Jelle 4. Melle 5. Wout, Teun, Boris en Joep