Pff vervelend. Ik zou morgen met de huisarts bellen en beginnen met 2x daags 5mg, als je dan nog zo'n last hebt vragen om over te gaan op fentanylpleister mogelijk verdraag je die beter. En opbouwen tot het gewenste effect zodat je lichaam eraan kan wennen. Sterkte!
Ja je kan er tijdelijk abstral bijnemen tot de pleister gaat werken. Fentanyl bestaat helaas niet in langwerkende tabletten. Is het de verwachting dat je langere tijd opiaten nodig gaat hebben?
Het is morfinesulfaat retard 10 mg Bedankt voor de adviezen Ik ga straks even de huisarts bellen Geen idee hoe lang ik dit nodig heb, volgende week vrijdag kan ik een mri maken van mijn nek. Eind sept pas naar de neuroloog
Ik val al in slaap van een paracetamol en moet je nagaan bij dit soort medicatie. Ik vind het wel heftig dit soort medicatie maar als het niet anders kan zal die nog de enige optie zijn?? Lijkt me 10x niks deze bijwerkingen. Sterkte!!
Wat naar! Mijn man heeft nekhernia en zit al 2 maanden thuis. Hij is gisteren naar de neurochirurg geweest en moet na 4 weken weer terug. Bij geen verbetering krijgt hij een spuit of operatie. Maar die operatie is echt de allerlaatste optie wat is ook niet wat je wil. Hij heeft ook al een tijd oxycodon. Kan de pijn echt niet verdragen zonder.
Was je pijn wel weg? In dat geval zou ik kijken of je (tijdelijk) een lagere dosis kunt krijgen, misschien werkt dat ook afdoende en kan je lijf eraan wennen zodat de bijwerkingen afnemen.
Ben bij de apotheek geweest, die vond dat ik er wel erg heftig op reageerde haha. Dus naar de huisarts geslopen en mag het niet meer gebruiken. Morgen overlegt de assistent met de huisarts voor wat anders
Hahaha naar de huisarts geslopen... Heb je m kunnen laten schrikken? (Ik ben erg visueel ingesteld...)