echo onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door koekie monster, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekie monster

koekie monster Niet meer actief

hoi dames,

krijg aan het einde van deze maand een echo van mijn onderbuik. heb regelmatig(niet elke maand) aan de rechterkant van mijn navel drukkende pijn. dit is vooral tussen mijn ovulatie en nod. nu heb ik een blindedarm ontsteking gehad en op plaats zit de pijn en iets naar onderen. mijn huisarts zegt dat het litteken weefsel zou kunnen zijn, maar ze kijken ook meteen mijn baarmoeder en eierstokken na. zijn er nog meer dames die ook zo'n echo hebben gehad?

veel liefs koekiemonster

2. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Nee dat niet, maar ben wel vorgig jaar in dat gebied geopereerd en voel ongeveel t zelfde al jij omschrijft. Niet dat je er iets aan hebt, maar wellicht verklaring voor je gevoel.
    Het kan dus ook een deel van je darm zijn, dat gevoelig blijft.

Heel veel sterkte !!
    ps heb wel vaak inwendige echo's gehad, voel je niets van hoor, beetje raar dat zo'n ding naar binnen gaat, maar niet pijnlijk !

3. koekie monster

jij hebt ook een blindedarm operatie gehad? heb jij ook hetzelfde plaats pijn nog steeds en op hetzelfde moment van je cyclus? wat is dat dan littekenweefsel?
    volgens mij heb ik net op je vraag gereageerd over je nod. hihi

4. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    hihi, nou thanx dan ,
    Nee ze hebben bij mij vorig jaar mijn galblaas verwijderd, maar omdat ik vaak blindedarm ontsteking heb di enet niet genoeg op knappen staat om te verwijderen hebben ze gelijk daar even om de hoek gekeken, heb er nus wel 2 scope gaatjes /littekens. Aangezien mijn huid helaas veel keloid aan maakt heb ik veel last van de littekens, zowel in als uitwendig. Hellaas veel pijn, met name op plek waar galblaas aan lever zit...trekt naar rug..en met name in deze periode van onzekerheid en vanalles voelen aan je lijf niet fijn.
    Sterkte met je echo ! en bij vragen, mail/ krabbel of hoe noem je dat hier, gerust !

5. koekie monster

dank je wel voor de info. ik heb 4 scope gaatjes en toen zagen ze dat mijn blinde darm op springen stond en hebben toen mijn buik opgesneden (dit doen ze eigenlijk tegenwoordig niet meer) maar omdat ze geen min langer konden wachten hebben ze dat maar gedaan. dat hebben ze opgelaten en vanzelf dicht laten groeien. heb altijd wel een trekkig gevoel gehad vooral als ik op mijn rechterzij lang lig, maar nu is gestopt ben met de pil voel ik het overdag ook. het is niet elke maand. dan duurt het wachten erg lang. nog 2 1/2 week. waarschijnlijk dat ik ook niet meteen de uitslag krijg. maar jij hebt het vooral al je onrust in je lijf hebt?

6. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    nou eigenlijk heb ik t dagelijks, hangt van voedsel af, doordat gal nu niet geregulierd in darmen terecht komt maar de hele dag door, ik moet mijn voeding er dus op aanpassen, maar goed, das dus een ander medisch geval dan zwanger worden. Neemt nie tweg dat ik nu al dagen erg misselijk ben en ik t niet kan herleiden aan voeding. En wel gehobby'd...
    t is lastig, maar goed, t darm probleem is blijven dus ik moet t er maar mee doen :)

Deel Deze Pagina