Jaja hihihi....hopelijk ligt me kleine hummel er morgen om 14:00 helemaal klaar voor om bekeken te worden Tijdens m'n 20 weken echo is er eigenlijk helemaal nit naar gekeken. Had het lef niet om het te vragen...en toen ik eenmaal me mond durfde te openen deed ze het apperaat uit Ze zei dat ze toch niets kon zien aangezien me kleine hummel met de beentjes gekruist lag...maar ze heeft dan ook niet echt gekeken. Maaaarrr....morgen een herkansing We gaan dus niet voor een hele echo reportage maar echt voor een geslachtsbepaling. Ik krijg daar we 1 fotootje bij en kost me 25,00 Mogt ons hummeltje er nog geen zin in hebben dan mag ik gewoon weer terug komen zonder verdere bij komende kosten. Nou...duimen jullie ook voor me mee dat m'n beeb zich laat zien?
Ik heb vanmiddag om 2 uur een afspraak. Zit hier ook lekker in de zenuwen haha Vind het zo en zo al leuk om de kleine weer te zien
Jahaaaaa.....het is een: JONGEN Voor 25,00 kreeg ik er zelfs 1 2D foto bij (van het geslacht) En 2 3D foto's Ik zal later even een foto maken van de foto's hahaha Heb namelijk geen scanner Maar ben zo ontzettend blij haha...enne..het is echt 100% duidelijk...kon niet missen
Foto's staan in me album...nou die echo kan toch niet duidelijker zijn he haha Hoezo "er steekt wat uit"