Ben ook wel een beetje zenuwachtig hoor! Zeker de paar uurtjes er voor denk ik! Dan ga ik over vanalles zitten malen, in m'n koppie. Succes straks he! (half 4 moest je toch?) We horen wel van je.
Wij zijn via onze huisarts ook doorgestuurd naar de gyn. Wij hadden inmiddels al vooronderzoeken gehad namelijk spermaonderzoek en ik zelf moest 3 maanden mijn temperatuur bijhouden. Wij hadden voor dat we onze afspraak hadden een uitgebreide vragenlijst thuis gekregen die we moesten invullen. Deze werd dan besproken en hij vertelde ook welke stappen ons te wachten staan. Ik zelf kreeg toen ook nog een inwendig onderzoek. Wij hebben hierna toen nog een aantal onderzoeken gehad. Wij hadden een aardige gyn die ook wel gevoel voor humor had dit was ook best prettig en stelde je ook een stuk meer op je gemak. Ik wens jullie veel suc6 toe morgen! groeten Mirjam1970
he ooievaar, als het goed is ben je nu bij gyn of net klaar (hoe lang duurt zoiets?) heel veel succes en duim voor je. ben wel nieuwsgierig hoe het ging... ook voor de anderen die moesten sterkte! liefs rens
He, hoe was tie bij de gyno? Ben benieuwd. Kan ik me ook een beetje voor gaan bereiden voor wat morgen komen gaat...... Liefs Corina
Heee meid hoeist gegaan? ben erg benieuwd hoor, houdt ons niet zo lang in spanning he : : Hoop dat het een beetje is meegevallen @corina Jij ook veel suc6 morgen...
Hey meiden Nou ik ben bij de gyn geweest Ik zit nu op dag 15 in mijn cyclus en hij hoopte een beetje dat we gisteren gemeenschap hebben gehad. En dat hadden we! Dus hij heeft gelijk een samenlevingstest gedaan en dat was zeer goed! En ik was op dit moment erg vruchtbaar zei hij. Toen kreeg ik een echo en toen zag hij dat er iets op mijn linkereierstok zit. Waarschijnlijk een bloedprop. De rechter eierstok is helemaal goed. Maar nu wil hij dus verder onderzoeken. Ik krijg dus een kijk operatie in mijn buik. ben ik niet zo blij mee. Moet ik weer helemaal onder narcose. Pfffff moet er ff niet aan denken zeg Volgende week hoor ik wanneer het is... Moet doorgaan met temperaturen En mijn vriend moet een potje wegbrengen. Het duurde ongeveer alles bij elkaar 20 min. Dus dat valt wel mee Mijn hoofd staat nu nergens na... sorry
Jeetje meid Dat verwacht je dan echt niet en dat zijn dan ook niet de leukste berichten...ik hoop echt van harte voor je dat dit allemaal snel voorbij zal zijn. Bakkes zijn echt weer van die rare berichten die je dan krijgt... Sterkte voor jou en je vriend...
@ ooievaar Jeetje naar hoor! 2 nov zijn wij ook bij de gyn geweest. Bij mij ontdekte hij toen ook wat op mijn linker eierstok. Hij kwam tot de conclusie dat het een cyste was. Die kunnen geen kwaad en komen vaak voor pas als ze groter zijn dan 7 cm worden ze verwijderd. Ik hoop voor je dat het niks ernstigs is. [-o< Liefs Dorinka
He getver! Naar bericht weer! *knuffel* Maar wat ik dan niet begrijp is dit: Dus met het risico dat jij misschien over 3 weken zwanger blijkt te zijn, wil hij volgende week met je een afspraak maken voor die operatie en onder narcose nog wel? Dat kan dan natuurlijk niet goed gaan toch? Zeker als het dan zo pril is, denken sommige doktoren (in dit geval nog wel een GYNO) dan niet ff wat verder?
Hij zei het wel hoor Dat ik dan uiteraard niet zwanger moet zijn Maar ja ik zei ook al, liever wel en dat ik deze operatie niet hoef te doen Volgende week woensdag kan ik bellen en dan hoor ik wanneer het gaat gebeuren. Heb geen flauw idee hoe snel dat gaat Maar ik heb er in ieder geval nog even geen zin in
Nee dat begrijp ik best meis! Je kunt de eventuele afspraak hopelijk nog wel afzeggen als je een positieve test in handen hebt? Ik persoonlijk zou met de gyn afspreken om langs te komen of te bellen als ik (toch weer) ongi zou zijn geworden, om dan pas een operatie te plannen... (is eigenlijk alleen maar dubbel werk en stress zo toch?)