Morgen 17-1 naar de Gynocoloog

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ooievaar, Jan 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    Nou ik ben dus geweest,had 14:30 de afspraak en was nog exact 14:30 aan de beurt ook :)
    Ze kon me nog :) :) ,ze was ook bij de hersteloperatie aanwezig geweest :p (tsja,ik sliep toen :D :D :D )
    De procedure zal uiteindelijk toch IVF worden zei ze,eerst word nog zaadonderzoek gedaan en moet ik bloedprikken op Progesteron, :rolleyes:
    Wel zal ik nog wat af moeten vallen,maar dat is te begrijpen,en ik ben al op dieet inmiddels ;)
    PCO kan ik volgens haar ook niet hebben(dat maalde maar door mijn hoofd vanwege mijn overgewicht)maar ze zei, je menstrueert normaal en je cyclussen zijn ook niet afwijkend verder dus dat sluit ik uit.
    Een folder(boekje)kreeg ik mee met info over IVF,maar wát een info zeg,mocht het zover komen laat ik het allemaal maar op me af komen.

2. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Snap ik, tis ook niet niks natuurlijk.
    Laat het maar ff op je inwerken.
    Misschien moet je het 'gewoon' naast je neerleggen (ok, makkelijker gezegd dan gedaan :( ) en het allemaal maar over je heen laten komen.
    Hopelijk is het gewoon vet raak en kun je die afspraak alsnog gewoon afzeggen.

@Girl75... poeh meis, staat je nog wat te wachten dus. Spit die info op je gemakkie door, voor je het weet is het zover... pfff.. wel heftig hoor.
    In eerste instantie: Succes met afvallen, dat gaat je toch wel lukken? Ja, tuurlijk wel!

Sterkte en een dikke knuffel allebei!

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    @ ooievaar: sterkte met alles. Het lijkt me ook niet leuk zeg maar probeer te ontspannen de komende tijd zal wel genoeg zenuwen met zich meebrengen. Ikzelf moet volgende week naar de gyn en probeer er zo min mogelijk aan te denken. Probeer het zo positief mogelijk te zien: elke keer een stapje dichterbij. Het is allemaal geen pretje maar als het de situatie verbeterd dan is het het waard! liefs

@girl75: jij ook sterkte met alles. Die info gewoon op je gemak doorlezen met een bakkie thee erbij. T is toch fijn om te weten wat er allemaal bij komt kijken.

groetjes!

4. Corina

Corina Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    4,881
    0
    0
    He Ooievaar, lees het nu pas. Ben net thuis.

Valt wel tegen he? Je verwacht wel dat er iets niet goed is, maar komt dan toch nog hard aan.
    Is nog redelijk snel ook ,dat je met 20 minuten klaar was.

Ik moet vanmiddag pas om half 5. Dus moet nog ff wachten.
    Ga maar van ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen. (denk zelf aan PCO)

Heel veel sterkte meid! Maar hopelijk ben je nu deze ronde al spontaan zwanger, dan hoef je niet meer die operatie te ondergaan.

Liefs Corina

5. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Dank jullie wel voor jullie lieve antwoorden
    En ik probeer het ook naast me neer te leggen al is het soms wat moeilijk. Hopelijk ben ik gewoon deze maand zwanger
    Dat scheelt een hoop ellende....

Hoest gegaan Corina?

6. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Hai Ooievaar,

Lees nu de uitslag....tsja, sam,enlevingstest goed...da's een positief punt. Kijkoperatie...dik balen.....Gewoon lekker voor dit ei gaan en hopelijk is die operatie dan niet nodig. Maak maar wel de afsoraak, die akn je namelijk altijd afzeggen als je zwanger blijkt. Voordat je anders weer een afspraak hebt kan het eeuwen duren en ik neem aan dat je er wel de vaart in wilt houden....Ik duim voor je dat het niet meer nodig is!

7. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Klopt Me2
    Ik maak die afspraak gewoon aankomende week
    Heb ook geen idee hoe lang het gaat duren
    Als ik maar niet die week daarna al moet
    pfffff moet ik me echt gaan voorbereiden

8. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    haai meid ..ik hoopi dd. dat het deze maand raak is , zodat je die kijkoperatie niet hoeft te doorstaan ..ik ga keihard duimen voor je kanjer

9. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Hoi Ooievaar!

Ik duim ook voor je mee dat het deze maand raak is zodat je geen kijkoperatie hoeft te ondergaan....

Dikke kus, An ;)

10. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Mijn duimen draaien ook overuren ;) hoop voor je dat je de kijkoperatie niet hoeft te ondergaan en dat het deze maand gewoon lekker raak is :D

Liefs

11. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

Jan 6, 2006
    2,208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hey Ooievaar ...

Vet balen zeg :(
    Maar goed , je was goed vruchtbaar dus dat is zeer positief toch ..
    Over die kijkoperatie zou ik me maar niet zo druk maken .
    Heb ik zelf ook gehad en viel hartstikke mee .
    Ze gaan via de schede naar binnen met een cameratje en ... KIJKEN ;) :D
    Ik heb er zelf bijna geen last van gehad , beetje ongi krampjes maar dat was het ( en zelfs dat stelde weinig voor ;) ) .
    De hele operatie duurd bij elkaar misschien 3 kwartier , met onder narcose brengen erbij .
    Je bent langer bezig met "wakker worden" dan zij met die operatie .
    Als het wel een cyste is of een bloedprop en je hebt mazzel , dan halen ze die meteen tijdens die operatie weg ;)
    Dan hoef je niet nog eens onder narcose voor een operatie .

Je ziet dat het allemaal heel erg meevalt .
    Maak je dus niet zo zenuwachtig want dat wil ook nog wel eens een zwangerschap tegenwerken !
    En ja , we hopen toch dat je deze maand gewoon zwanger bent he ;)
    Mijn duimen draaien in elk geval op topsnelheid voor je .....

Groetjes Joyce

12. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Dank je wel Joyce en alle andere meiden
    Maar ik heb vorig jaar ook al een operatie gehad en dat beviel me gewoon slecht. Toen ik uit narcose kwam had ik het zo benauwd vanwege die slang die in mijn keel zat.
    En dan nog heel droog zeggen dat het gewoon was en ze liep weer weg.
    Pfffff Lekker mensen zeg

Enne die kijk operatie gaat via mijn navel en via mijn lies
    Krijg 2 kleine gaatjes...
    Maar die vrouw aan de balie zei ook dat het meevalt.
    Ik hoor volgende week wanneer het is
    Hopelijk niet al te snel, maar wel het liefst voor mijn bruiloft

13. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Spannend, meis!

Ik kan me voorstellen dat je niet op die operatie zit te wachten, maar zou zelf denk ik ook wel willen weten wat er dan in die eierstok zit?!

Ik hoop dat het deze maand BINGO wordt en duim anders voor een vlekkeloze kijkoperatie!

14. bipi

bipi Lid

Aug 28, 2006
    84
    0
    0
    @ooievaar, ben net herstellende van een kijkoperatie.
    Iedereen ervaart het natuurlijk op zijn eigen manier, bij mij is het nog wel pijnlijk,maar het gaat elke dag weer beter.
    Laat je nog even weten wanneer je gaat, hoop natuurlijk voor je dat het niet nodig is, dus dat je voor die tijd zwanger bent.
    Ik duim voor je.

Groetjes Bipi

15. Micha

Micha Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,231
    0
    0
    Woerden
    Heel veel sterkte met je operatie, ik hoop dat je voor die tijd zwanger ben

Liefs Micha

16. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ooievaar ik ga heel erg hard voor je duimen dat het deze maand gewoon raak is want jij mag nu ook weleens aan de beurt zijn vind ik.

17. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Hoi Ooievaar,

De duimen draaien voor je deze maand. Hopelijk lukt het deze maand en is de kijkoperatie niet nodig.

Groetjes Franka

18. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

Jan 6, 2006
    2,208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Ooievaar

Wat vreemd dat ze het bij jou via je navel en lies doen .
    Maar wat ik nog vreemder vind is dat ze bij de vorige operatie die slang niet uit je keel hebben gehaald voor je wakker werd .
    Ik heb in totaal 3 operaties gehad in 1 1/5 jaar tijd en bij geen van de keren hebben ze die slang laten zitten.
    Toen ik wakker werd was die slang er al lang en breed uit gehaald .
    Ik zou bij de arts erop aandringen dat ze dat dit keer ook bij jou doen .
    Zodra jij namelijk uit de ok komt ga je van de zuurstof af en dus heeft die slang geen nut meer ;)
    De laatste keer dat ik werd geopereerd was de geboorte van onze jongste (keizersnede) en dat word verstaan als een zware buik operatie .
    Dat vinden de artsen tenminste , ikzelf vond het mee vallen :rolleyes:
    Maar goed , als dat dan zo een zware operatie was geweest waarom zat die slang er bij mij dan niet meer in ?
    Snap je wat ik bedoel ?
    Gewoon zeggen tegen je arts dat je daar bang van geworden bent omdat je het zo benauwd had en dat je graag wil dat die slang eruit gaat voor je wakker word .

Groetjes Joyce

19. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Dank jullie wel allemaal voor jullie lieve berichtjes

Enne Joyce ik ga het er zeker over hebben hoor over die slang
    Ik moet 9 februari naar het ziekenhuis voor onderzoek
    En met zo'n mannetje praten die mij laat slapen (ben even de naam kwijt)
    En 15 maart krijg ik die operatie
    Vorig jaar had ik dus ook op 15 maart een operatie voor mijn neuspoliep
    Ik heb wat met die dag zeg!
    Brrrrrrrr

Ik hoop zo dat ik nu zwanger ben...
    Ik droomde van de week dat een vriendin van mij zwanger is
    Die zijn al 4 jaar bezig....

Share This Page