Hoi, morgen heb ik mijn 1e echo. Ik vind het best wel spannend. Ik ga uit van het positieve, heb nog geen bloedingen of ernstige buikkrampen gehad(behalve op oudejaars avond, maar toen was ik zo beroerd enzo dat daardoor weer heel gespannen was). Verder heb ik ook geen andere ernstige klachten. Wel het "gewone"; slechte eetlust, wat gelukkig alweer verbeterd is, lamlendige dagen dat ik me ziek voel en heel erg snel moe zijn. Het is onze 1e, dus alles isnieuw wat er op mij/ons af komt. Gelukkig ben ik morgenochtend al aan de beurt, hoef ik niet de hele dag in spanning te zitten. Ik hoop dat ik goed nieuws kan brengen morgen daarna kan ik weer rustig de volgende weken afwachten!
Ps; zit het ff na te lezen; bij die buikkramp op oudejaarsavond was geen bloeding gelukkig!! (dat was een beetje onduidelijk getypt vond ik zelf)
Nou, de echo was helemaal goed! ben wel korter zwanger dan ik zelf had berekend. Ik zit nu op 8 weken & 4 dagen. We hebben een mooie foto mee gekregen van onze kleine, waar de armpjes mooi op te zien zijn. Het hartje klopte ook goed. De gyn kon maar 1 ding melden; het klonk helemaal gezond! Het was een onwerkelijke ervaring, net alsof je naar andermans echo zit te kijken, maar toen we het hartje hoorde werdt het toch wat "echter". Nu kan ik weer met een gerust hart gaan slapen, want oh, wat heb ik slecht geslapen afgelopen nacht... Donderdag heb ik de 1e afspraak bij de VK. Nou, de groetjes!