Hoi Natsja, nee ik zou 5 weken en 6 dagen zijn maar ik had ook zoiets van HALLO kan het ook anders Maar goed, zuks heb ik altijd zal wel een normale benadering zijn. Maar ik heb wel gauw een afspraak bij me eigen gyn geregeld Verders kunnen we weinig anders doen dan rustig afwachten en vooral NIET druk maken.Als ik dat maar ga redden
Jeetje, dat is schrikken!! Inderdaad wel vroeg, terwijl er een vruchtzakje te zien was met de goede grootte (meer is er toch ook nog niet te zien met 5 weken of wel??) We duimen allemaal met je mee!! Sterkte!
Nee meer is er niet te zien, ik ben natuurlijk gelijk het internet opgedoken en je ziet idd verders niks
Jeetje wat een muts zeg! Ik heb ook bij de eerste zo'n vroege echo gehad en was ook niets te zien behalve een vruchtzak... nou dat "niets" is alweer bijna 5! Dus laat je niet gek maken, nog even wachten en dan zul je het weten... probeer te ontspannen en rustig te blijven ondanks deze stomme actie van mevrouw muts! Een knuffel van Ayla, voor jou én je vruchtzakje
JEETJE ZEG! Die muts is nog grover als mijn gyn toen! Ging ook te vroeg naar de echo en was ook alleen een zakje te zien. De gyn zei tegen me "het kan nog mis gaan" (dat weet ik natuurlijk ook wel maar wil ik liever niet horen van n gyn op zon moment!) dus had ook zoiets van whaaa!!! Maar om dan meteen maar vast over curetage te gaan praten Is die muts zelf nooit zwanger geweest ofzo?? Laat je niet gek maken en geniet van je zwangerschap hoor! Volgende echo zie je net als ik n hartje kloppen
Hihi, ik kan zowaar weer lachen Dankjewel voor dit berichtje, doet me goed! Dus jij had ook een hele vroege echo? Knuf terug
Gyn was idd heel erg jong dus dat zal het zijn.En ik ben dus echt de verkeerde persoon om dat soort dingen tegen mij te zeggen Maar dat weet zij natuurlijk niet. Maar een gerustellend berichtje had ik echt wel prettig gevonden. Ik heb nu mijn vergelijkingsmateriaal maar van internet afgehaald en toen zag ik dat het er allemaal net zo uit zag als bij mij.Dus ik heb weer een beetje hoop! En helemaal na jullie ervaringen te hebben gelezen. Ik zal je wel vertellen dat ik de komende 2 weken wel om kan blazen.Wat kan wachten toch lang duren
Ja ik weet t. Heb dezelfde 2 weken moeten wachten. En wacht nu weer op volgende week donderdag... Sterkte met t wachten. Ga iets leuks doen!
hey lieverd ...laat je niet gek maken hoor ...toen bij mij de echo werd gemaakt was de ring gelijk aan 5 wk en 1 dag ...en zij zei een voorzichtige felicitatie ....met 5 weken kunnen ze ook niet meer zien dan dat ...kl*te is dat je nu 2 weken moet afwachten .. knuf asjuh
Jemig mussie. Volgens mij moeten artsen tegenwoordig wat les gaan krijgen in tactvol iets brengen. Misschien is het wel net weer zoals bij je zoon. Toen ging het hartje toch ook pas bij 8 weken kloppen? Komt vast goed! mijn gedachten zijn in ieder geval bij jou en dat kleine kruimeltje wat in je zit. xxx pinguin
Iets leuks doen, ik zou wel willen, ik moet de hele dag werken. Maar dan heb ik iig gelijk me afleiding Jij ook veel succes met wachten, als jij mag, mag ik ook alweer bijna
Ja, dat klopt van ze hartje maar nu zag ze helemaal niks.Ze wilde "kinderleden"zien zei ze, nou ja, wat verwacht je nou dat je met 6 weken een kompleet kindje ziet met alles erop en eraan??? De vruchtzak had de goede grote en de zwangerschapsring zat er ook maar je zag verders niks en er hoort een stipje te zitten(kinderleden ) Nou probeer dat stipje in dit stadium maar eens te vinden in zo'n donker gat Ik vind het erg lief dat je aan ons denkt. Liefs, mussie
Hoi lieverd, ik probeer me niet gek te laten maken, maar het is oh zo moeilijk. Ik ben net van ellende me bed maar ingedoken ondanks dat ik heel goed weet dat er nu nog niks gezegt kan worden. Ik trek het me erg aan Het wachten, het wachten is vreselijk maar ik weet wel dat we over 2 weken wat mnoeten zien anders is het weer mis.
jeetje meid ik ga voor je duimen dat alles goed komt. tactloos was het absoluut! mijn god niet. had dat niet anders gekunt
Even een tip aan de anderen die mogelijk zo'n muts of dwaas tegen het lijf lopen. Probeer er meteen wat van te zeggen!! Als je niets zegt dan leren ze het natuurlijk nooit! Goed zo Mussie lekker laten kletsen, idd als je de echo's met die termijn bekijkt op internet dan zie je allemaal dezelfde plaatjes. Jammer dat die niet in het leerboek van die muts staan
Ik voel me enorm K Ik probeer idd uit te gaan van die echo's op internet maar je kan vanaf 5 weken pas kijken . Bij mij zou het dan 5 weken en 6 dagen zijn geweest en je weet dat er in die paar dagen een heleboel gebeurd. Ik heb echt weinig hoop, ik probeer me door die 2 weken heen te slaan maar ik weet dat het 2 hele lange weken gaan worden. Liefs, mussie Weet iemand nog een site waar je foto's van vroege echo's kunt vinden?