Morgen 1e echo en ik zie er als een berg tegenop

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mussie, 20 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    http://www.9maand.com/zwanger/echo/echo6wbig.php Weet niet of je deze al gezien had, deze is dus met 6 weken. Is toch niets te zien! En bij mij deze keer was ook alleen de vruchtzak te zien, was iets verder dan 6 weken en het hartje sloeg erg langzaam wat dus betekende dat het hartje net was begonnen met kloppen. Dus probeer je alsjeblieft niet te druk te maken, want dat is sowieso niet goed voor je zwangerschap! Je hebt een vruchtzak gezien en een vlies, dit betekend gewoon een intacte zwangerschap niet meer en niet minder! Wacht nu maar af over 2 weken oké! Bij mn eerste zoals ik al zei was ook alleen de vruchtzak te zien, en geen hartactie dus dat zegt met deze termijn toch niets.

Liefs!!

2. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Je hebt gelijk!
    De site die je me stuurde heb ik idd al gezien dat is de site die ik bedoelde. Maar bedankt voor je moeite en je oppepper!!!
    Liefs, mussie

3. lena8

lena8 Lid

19 jun 2006
    49
    0
    0
    hoi ...leef ook erg met je mee hoor en dat wat ji idd vertelt ben ik dus ook weer bang voor is bij ons precies hetzelde gegaan de vorige x...ik heb nu met 2 weken een echo en kan nu al nergens anders meer aan denken en ben ook bang dat ze weer zullen zeggen dat ik nog niet zo lang heen ben als dat ik zelf dacht...snap dan ook niet echt iets van je eerste dag van je laatste menstruatie....dan zou het toch moeten kloppen???

maar net als wat ik al zei leef heel erg met je mee en zal ook voor je duimen....ga er gewoon van genieten en koester het maar fijn...
    knuf lena

4. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meis, nee ik begrijp er ook helemaal niks van.Maar ik weet wel dat ik de echo veel te vroeg heb gehad.Maar door die 2 mk wilde me gyn me eerder en vaker in de gaten houden. Nu had ik natuurlijk ook nog de pech dat ik een andere gyn had omdat die van mij propvol zat. Maar gelukkig heb ik over 2 weken wel een afspraak bij haar. En dan maar afwachten wat we dan te zien krijgen.
    Maar jij hebt nu ook over 2 weken een echo? En je verteld dat je dit ook eerder hebt gehad, bedoel je dat je toen ook een echo te vroeg hebt gehad waar alleen het vruchtzakje en het ringetje op te zien was? En is het toen alsnog mis gegaan? Sorry voor al me vragen maar ik voel me erg onzeker. :oops:
    Liefs, mussie

Deel Deze Pagina