Vandaag een echo gehad voor geslachtsbepaling. Hier hebben we het fantastische nieuws gekregen dat we een zoon krijgen! Man is helemaal gelukkig, die wou zo graag een zoon! Nu gaan we lekker blauw shoppen!
Wat leuk! Mijn man en ik hadden een klein weddenschapje. Hij dacht een meisje en ik een jongen. Alhoewel we allebei geen voorkeur hadden was het stiekem toch supergrappig om te weten dat ik gelijk had. Muahaha!
Haha klinkt een beetje bekend! Alleen hier zei de schoonfamilie van mij dat het een meisje was. En mijn man hield vol een jongen. Die vind het wel zo leuk om het te vertellen! Ik had eerst zoiets van het word een meisje. En de laatste week had ik zoiets van nee weet zeker dat het een jongen wordt. Apart dat je dan een gevoel kan hebben en het vaakan goed is.
Gefeliciteerd. Wij krijgen ook een jongen. Het is ook geweldig. Geniet van je zwangerschap en je blauwe wolk.
Dat komt goed! Moet wel even wennen aan het idee dat we straks een zoon hebben. Gewoon een klein wurmpje in ons leven! Gister al lekker blauw geshopt. Moet wel goed zoeken voor wat leuks. Dat vind ik wel jammer dat jongetjes kleding echt wel een dunnnere collectie is vergeleken met de meiden!
Inderdaad flowertje. Over het algemeen zijn er ook veel leukere dingen voor (volwassen) vrouwen. Haha. Ik heb laatst bij de V&D me tegoed gedaan aan alle nieuwe stoere Nijntje kleding.
Maar richting de neutrale lijn ? Heb ik ook al gedaan zo her en der. Wel gister wat enkele blauwe kleertjes gehaald maar het is lastig!
Ik heb ook het idee dat de collectie voor meisjes veel uitgebreider is. Heb wel al een aantal leuke setjes zelf samengesteld bij de Hema. In november ga ik met een vriendin naar de Primark. Eens kijken of ze daar leuke kleertjes hebben voor jongetjes.
Het eingste punt is dat ik het niet zo gesteld heb op nijntje. Maar denk dat het daar toch op uit draait
Haha ja dat sweatvestje heb ik ook, Devilschase! Mijn man heeft ook zo'n soort biker sweatvest dus ik moet en zou het hebben, haha. Nu moet ik zeggen dat ik altijd van Nijntje heb gehouden. Ik heb zelf ook 2 konijnen (echt een konijnengek dus) en ook al mega veel Nijntje cadeautjes gekregen. Woah. Maar! Ik ben wel van plan nu meer "neutrale" jongenskleding te kopen.