Hallo allemaal, Ik heb morgen mijn eerste echo, vind dit echt heel erg spannend. Weet iemand die ook een vroege echo gehad heeft of dit een inwendige echo gaat worden? Liefs
Ik heb morgen ook mijn eerste echo. De verloskundige heeft tegen mij gezegd dat ze die waarschijnlijk inwendig zullen doen. (Zit nu al in de stress). Ik ga er vanuit dat ze toch eerst uitwendig proberen en als ze het niet goed zien nog een inwendige maken, maar dat weet ik niet zeker. Ik kan je dus niet verder helpen. Misschien kun je de zoekfunctie van dit forum gebruiken om achter meer ervaringen van andere meiden te komen. Veel plezier morgen!
het word waarschijnlijk inwendig omdat het dan duidelijk is maar het is helemaal niet vervelend hoor. veel plezier!
Ik heb over 2 weken pas mijn eerste echo. De vk heeft tegen mij gezegd, dat ze het uitwendig proberen en als het niet lukt, (heeft vooral te maken met hoe dik je buik is zei ze) dan wordt het inwendig. Ze dacht dat het bij mij wel uitwendig zou lukken omdat ik vrij slank ben..
Nou spannend allemaal hoor. Ik hoop dat ik er van kan slapen. We zullen het wel zien morgen in- of uitwendig. Ik denk zelf ook inwendig en hoop het eigenlijk ook omdat sommige zeggen dat dit mooier is. Iedereen die ook voor een echo moet en bedankt voor jullie reactie VEEL PLEZIER! Liefs
Bij mij was dat inwendig. Toen ze zag dat het kindje al 13 weken was, heeft ze nog eentje uitwendig gedaan, maar het is echt duidelijker als ze het inwendig doen. Is niet het tofste wat er is, maar valt allemaal goed mee! Vooral als je je kindje gaat zien op het schermpje! Geniet er maar van x