Hallo dames ik heb een vraagje mijn laaste menstruatie was 22 januari dan zal ik dus nu 8 weken en 1 dag zijn vandaag een echo gehad en daar was een vruchtje met kloppend hartje tezien en ik was 6 weken en 4 dagen dit zal ook wel kunnen kloppen ik heb namelijk 6 februari 2a3 dagen bloed verloren maar dacht dat dit een innesteling ofzo zal zijn of eisprong , maar als ik dus een berekening doen vanaf 6 februari kom ik wel uit op 6weken en 4dagen dan heb ik maar een cyclus van ongeveer 16 dagen gehad van 22januari tot 6februari is dit mogelijk? en dan binnen de 16dagen zwanger worden? liefs maria
Misschien heb je bloedverlies gehad terwijl je dus niet ongesteld was? Dus dat je dacht van wel? Meid wat maakt het uit, het hartje klopt en je bent zwanger! Gefeliciteerd
22 jan eerste dag laatste ongi 06 feb = cyclusdag 15 ( waarschijnlijk was die bloeding je eisprong,( ovulatiebloeding) komt perfect overeen met je cyclus 6 feb + 14 dagen = 20 feb je NOD en ben je die dag precies 4,0 weken zwanger Nu zijn we 22 dagen verder, dus zou je ongeveer 7 weken moeten zijn, klopt vrijwel precies
Ps binnen 16 dagen is het onmogelijk om zwanger te zijn, je ei kan pas vanaf een dag of 10 springen en je moet minimaal een luteale fase van 10 dagen hebben, een cyclus korter dan 23 dagen is vrijwel onmogelijk voor een zwangerschap
hallo bedankt voor jullie antwoorden ik moet over 2 weken weer echo laten maken dan gaan ze precies kijken hoever ik ben omdat mijn cylus helemaal door de war was maar 1 ding scheeld we hebben wel al een kloppend hartje gezien
Toch is het bij iedereen weer anders hoor. Bij mijn dochter had ik een cyclus van 21 dagen. Ik had mijn ei op dag 7 terwijl mijn Nod dan net net dag 4 gestopt was. Deze keren had ik een gewone cyclus van 28 dagen.