Vanavond krijg ik terug een echo, ben er helemaal niet gerust in. Loop al een goede week met een raar voorgevoel rond, slaap enorm slecht en ben zo bang dat de kleine dood zit Durf haast niet te gaan, stel dat de gynae mijn angst bevestigd. Ik ga de muren op! En dan die 'beweging'... Ik blijf twijfelen of het nu de kleine is of mijn darmen. Ik zou het nogthans moeten weten, heb al 2 zwangerschappen achter de rug Die plopjes ook! Je darmen doen hetzelfde als de baby in het begin, ik word er gek van
erg he die gevoelens. je maakt jezelf helemaal gek voor die echo`s. had ik ook ik hoop dat alles gewoon goed is. liefs chantal.
Heel veel sterkte meid! Ik zal voor je duimen dat alles in orde is met jullie beebje! Groetjes, Wendy
Moet er om 19.30u zijn, das nog een uurtje, ik ga de muren echt wel op nu. Hopelijk kan ik vanavond goed nieuws brengen!
Ik ga me klaarmaken en vertrekken... Alles draait om me heen, ben zo nerveus! Heb gynae al gebeld en hij gaat ervoor zorgen dat er een verpleegster aanwezig is voor het geval ik tegen de vlakte ga. Voordeel van een gynae die in een ziekenhuis zijn visite houdt. Tot vanavond (zal na 20u zijn, is er altijd vertraging...) WHOEH!
Alles is prima in orde! Baby was zelfs een beetje groter dan verwacht, hartje ging schitterend en bewoog goed. Moederkoek zit half vooraan, daarmee dat ik de bewegingen nog niet zo goed voel. Kleintje heeft geslacht prijs gegeven...
Wat een goed nieuws Oh wat leuk dat je nu al het geslacht weet. Dacht dat t pas met 20 weken kon! x Sophie
Vandaag 15 weken en 3 dagen en meer dan duidelijk balletjes en een worstje gezien, konden er niet naast kijken!
Super goed nieuws zeg! Alles goed en ook al weten wat 't kindje van geslacht is. Denk dat je wel lekker zal slapen vannacht! Mirre
Wat geweldig dat alles goed is, en wat leuk dat jullie nu weten wat het wordt! Dat is vast een enorme opluchting! Leuke plaatjes meegekregen toevallig? Groetjes, Wendy
jep, plaatjes meegekregen, staan in m'n album. Maar de gynae is helemaal vergeten een foto te nemen van het geslacht... Was zo door het dolle heen dat ik het pas merkte als ik thuis kwam en de foto's in het albummetje wou steken :-s