Lieve meiden, Mijn vriend en ik hebben gekozen voor bugaboo cameleon en vinden hem helemaal te gek, nu zat ik op hun site te kijken en zag ik dat er ook een cuphouder van is!! Dat lijkt me dus heel erg makkelijk als ik lekker een eindje met de kleine meid ga wandelen... Alleen nu kan ik nergens vinden wat hij kost en waar hij te koop is, ik kan geen enkele winkel vinden,... Jullie misschien enig idee?? Liefs PInk..
Ik heb ook net de Bugaboo Cameleon aangeschaft, lijkt me ook zeer handig de cuphouder, ik lees met je mee!!
Ik heb hem volgens mij was hij 20 euro. Ik vind hem nu nog onhandig want hij zit behoorlijk in de weg. Ook met in/uitklappen van de wagen. Voorlopig heb je hem denk ik niet nodig. Wel handig als het warm is om er voor je zelf een flesje water in te zetten. Maar denk er maar goed over na of je het handig vindt i.v.m. dat in en uitklappen
Wij hebben ook de Bugaboo Cameleon besteld maar expres de cuphouder weggelaten omdat het ons meer ongemakkelijk dan makkelijk leek. Warme dranken mogen er sowieso niet in en als het erg warm is dan wordt je drinken veel te warm in de zon. Dan kun je beter je drinken en/of de fles van de kleine in een thermoszakje doen in je verzorgingstas (als die geen thermozakken heeft) of onder de wagen, in het opberggedeelte leggen. Of hij met in en uitklappen in de weg zit weet ik niet omdat we hem niet hebben gepakt, maar kan me er wel wat bij voorstellen!
hmmmm... Ben ik een slechte moeder in spé als ik alleen maar aan mijn eigen drinken heb gedacht om in die cuphouder te zetten? hahaha Ik dacht als ik nou lekker ga wandelen, heb ik voor de kleine meid alles in de tas zitten, en voormezelf een flesje water voor onderweg... En inderdaad dat met het uitklappen dat moet ik even in de gaten houden,....! thanx voor de tips meiden!! Liefs pink
heb hem van de week bij babypark.nl gezien. Vond hem ook leuk, maar aangezien ik de wagen cadeau krijg wil ik er geen accesoires bij vragen. Wie weet bestel ik hem later nog. Hadden daar ook mooie kortingen...