Gelukkig kwam dochter vrolijk uit school vanmiddag, zingend en wel. Morgen bij binnenkomst, dus voordat ik mij bij dochter neerzet, zal ik de juf vragen of ze een oogje in het zeil wilt houden, omdat mijn dochter dus moeite heeft met het afscheid. Ik ben benieuwd hoe de juf reageert en of er inderdaad gelegenheid is om de juf kort aan te spreken. Het valt mij eigenlijk wat tegen dat er niet echt gelet wordt op de kinderen die nu voor het eerst naar school gaan. De kinderen moeten ook meteen bij binnenkomst op hun stoel zitten. Ik zou ook liever even dochter op gang willen helpen met spelen of een boekje lezen of zoiets. Nu zit ze dus op haar stoel en dan komt de drukte, lijkt mij, extra op haar af. Ik weet niet zo goed wat de regels zijn met betrekking tot het aanspreken van de juf. Ik zie wel dat ze het vooral druk heeft met ouders en/of kinderen die haar aanspreken. Tja, mij lukt dat niet als ik op mijn hurken verstrengeld zit aan mijn dochter. Nou ja, ik ga morgen eens proberen om de juf aan te spreken. Gelukkig heeft mijn dochter zich dus wel prima vermaakt vandaag. Het is gewoon het afscheid dat ze moeilijk vindt. Morgen ga ik misschien ook maar zeggen dat ik weg moet of zo, dat ik een afspraak heb.....Misschien dat zij het namelijk ook moeilijk vindt dat ik "gewoon" naar huis ga en thuis ben terwijl zij dus op school is. Dank jullie voor jullie tips in ieder geval!