Ik heb morgen mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog, maar ik ben nog ongesteld.. Ik las hier en daar dat er vaak al wat inwendige onderzoekjes worden gedaan bij zo'n eerste afspraak, maar kan dat dan gewoon? Of kan ik beter even bellen? Ben zenuwachtig
Hoi meid, Ik zou gewoon gaan. Ze kunnen altijd nog het traject bespreken en de volgende keer inwendige onderzoeken uitvoeren. Niet nerveus zijn. Heel veel succes!
gewoon gaan!! Veelal is de eerste keer een intake gesprek, en moet je gewoon volgende week weer komen voor onderzoeken.
Hoi, ik was ook zwaar ongesteld bij het eerste bezoek! Helemaal geen probleem, heb zelfs een echo gehad toen. Had een tampon in ( en een wc papiertje bij me) die ik uitgedaan heb achter het gordijntje, in het papiertje in de prullebak, en toen het klaar was deed ik even een inlegkruisje in, daarna snel naar de wc... succes!
Eigenlijk he..vinden gyn als je een traject start dat juist fijn! Dan zien ze meteen hoe het er in het begin uit ziet allemaal! Je zult toch als je iets moet gaan doen, zoals hormonen of onderzoeken ooit een keer ongesteld daar komen...ze moeten het in het begin ook zien namelijk..voordat er eitjes of wat dan ook groeit. Maar als je het echt niet zou willen, gewoon aan geven en dan een week later misschien nog eens gaan als hij persee wil kijken...
Hallo Je kan er gewoon naar toe want eenmaal in de mmm doen ze ook onderzoeken als je ongi bent. Veel suc6 Groetjes
Pfff bedankt meiden! Dan ga ik maar gewoon. Ik wil het liever niet moeten verzetten want ik zit me al een hele week op te vreten
Ik was ook echt zwaar ongesteld bij het eerste bezoek. Ik kreeg ook een inwendige echo, tja daar moest ik mezelf even overheen zetten. De artsen hebben het al vaker gezien. Ik vond het zelf gênanter dan de arts