morgen 1ste echo om te kijken of de zwangerschap een bbz is

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door tries79, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tries79

tries79 Lid

8 apr 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA
    Hoi hoi meiden,

Sorry maar ik moet het even kwijt.......
    Morgen krijg ik mijn eerste echo,ik ben dan 6w3d om te kijken of de zwangerschap een bbz is.Alle pijntjes wijzen er eigenlijk wel op maar hoop zo erg dat het gewoon iets anders is en dat we morgen te horen krijgen dat het een gewone mooie zwangerschap is!
    Ben zooooooo zenuwachtig!
    Al een aantal dagen leven we in de onzekerheid en begin er nu een beetje gek van te worden,zou de uren op de klok wel vooruit willen zetten.Ben bang voor wat ik te horen krijg,maar dan heb je iniedergeval wel wat meer zekerheid.
    We blijven maar gewoon duimen!

liefs tries

2. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Tries,

Heb je er erg veel last van meid? Hopelijk is het gewoon een mooie zwangerschap. Ik duim voor je en ben in gedachten bij je. Ik begrijp je zenuwachtigheid... probeer vannacht wel (lekker) wat te slapen.

Heb je de echo morgenochtend of in de middag?

3. tries79

tries79 Lid

8 apr 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA
    Starlady bedankt voor je lieve bericht,
    Ja heb er zoveel pijn van,hele erge krampen en steken,wat doortrekt naar mijn rug en benen,hoop dat het gewoon mijn darmen zijn maar de gyn was er ook wel een beetje bang voor.
    Ik heb de echo morgenochtend om 11 uur dus gelukkig hoef ik er niet de hele dag op te wachten.
    hoop zo dat we goed nieuws te horen krijgen!

liefs tries

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Tjonge, wat spannend! Heel veel succes! Hopelijk is toch alles goed!!!!

5. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Tries zie nu ook nog dat we evenver zijn... dan ben ik helemaal in gedachten bij je. Gelukkig heb je je echo morgenochtend en niet aan t einde van de middag pas. Gaat er iemand met je mee?

6. tries79

tries79 Lid

8 apr 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA
    We zijn inderdaad even ver Stralady,en als ik het goed heb heb jij een vrijdag je eerste echo toch?Hoe gaat het met jou zwangerschap?Hoop dat het er bij jou ook allemaal heel goed en mooi uitziet.
    Ja gelukkig kan mijn vriend mee,zou er niet alleen naartoe willen gaan.

7. tries79

tries79 Lid

8 apr 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA

Bedankt vlinderr :) !!

8. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Gelukkig kan je vriend mee, bij goed of slechts nieuws is het beter samen te gaan dan alleen nu.

Na 6 mk's vanaf zomer vorig jaar waarvan eind vorige jaar een mk de 1e van een tweeling en de 2e daarvan eind januari verloren. 22 maart een vmk op mn NOD, raakte ik meteen zwanger en nu dus 6.5 week. Geen bloed zoals vorige keren, opgezette buik, ruik is meer dan aanwezig, moe moe en nog eens moe, maar verder niets. Hopelijk is nu alles goed en is de echo vrijdag goed. Hopelijk is daarop iets te zien dat het goed zit.

9. tries79

tries79 Lid

8 apr 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA
    Jeetje meid dat is ook niet niks allemaal zeg!
    Dan zul je ook wel in wat onzekerheid zitten.
    Hopen maar dat alles nu goed is,ik zal voor je duimen hoor.

10. tries79

tries79 Lid

8 apr 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA
    pfhoe!!! het is echt een pak van mijn hart,de echo was super goed!kindje zat gelukkig op de plaats waar het hoort te zitten,was de goeie groote en hebben zelfs het hartje al gezien!
    super gewoon,heb 2 weken in onzekerheid gezeten en nu eindelijk ken ook ik op mijn roze wolk gaan zitten!!!

11. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    Dat is geweldig nieuws!! :D

Gefeliciteerd meid! nu lekker van je zwangerschap gaan genieten.

Liefs

12. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een geweldig nieuws meid!!
    van harte gefeliciteerd met de mooie echo!
    En idd hup hup op die roze wolk gaan zitten! :D

13. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    als jee een bbz hebt kan je niet meer lopen van de pijn.

Ook is het wel een beetje vroeg om de klachten al te hebben als je een bbz hebt.

denk dan ook wel dat het goed zit. dit hoort gewoon bij een zwangerschap.

ik heb een bbz gehad, en geloof me, die pijn is ondragelijk! en je valt ook gewoon flauw.
    de meeste klachten beginnen pas na 7 weken.

14. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)

Geweldig meid! Ben zo blij voor je! Ook fijn dat t hartje te horen was.

Had je een uitwendige echo? Ik moet morgen en ben even ver als jij.

Pfff heb wel aan je gedacht en ben blij met dit nieuws...

15. tries79

tries79 Lid

8 apr 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA
    @ Lady26 en ukkepuk80 dank jullie wel :D en ga er nu eindelijk lekker van genieten!

@scorpion gelukkig was het inderdaad geen bbz,het is waar wat je zegt dat het wat vroeg is,maar werdt toch wel een beetje eng toen de gyn zei dat het zeker wel zo kon zijn.

@starlady dank jewel meid :D wat lief van je dat je aan me gedacht heb! ja het was een uitwendige echo en kon alles supergoed zien,niet verwacht natuurlijk.
    hoop dat jij morgen net zo'n mooie echo heb als ik vandaag had,ben erg benieuwd naar de jouwe!ik doe nu mijn duimen draaien voor jou.Hoe laat moet je? Laat je wat horen?

liefs tries

16. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Hoop het ook, ik moet morgen om 11.30. Morgen is mn roostervrije dag dus wel lekker de hele dag vrij. Mocht de echo positief of negatief uitvallen zeg maar... :)

Heb je een echo meegekregen? Ben erg benieuwd wat en hoe het te zien was bij je? Hartje zag je kloppen zei je?

17. tries79

tries79 Lid

8 apr 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA

Ow spannend jo! hoop zo dat ie mooi positief uitvalt voor je!
    Ja hebben 3 plaatjes meegekregen,het hartje hebben we niet gehoord maar wel even snel gezien al moesten we wel heel erg goed kijken hoor :) zal eens kijken of ik de foto's op mijn pagina kan krijgen,geen idee hoe dat moet namenlijk ;)

18. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Bij mij was in 2006 met 6w1d nog niets te zien (deed vk toenertijd ook niet echt moeite voor achteraf gezien) met 7 weken 2e echo en toen hartje te zien en te horen.

Ben morgen 6w4d dus blijft nog even spannend...

19. tries79

tries79 Lid

8 apr 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA

Morgen zal je vast en zeker een heel mooi wondertje te zien krijgen ;) bij mij was het 0.8 mm,je bent net zover als mij dus je zult het vast wel zien!! heb 2 fototjes op de pagina staan :)

20. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Heb je foto's gezien inderdaad! MOoi joh, toch al te zien, ookal zijn we net een 6w3d... mooi!

Deel Deze Pagina