morgen 1ste echo om te kijken of de zwangerschap een bbz is

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by tries79, May 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tries79

tries79 Lid

Apr 8, 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA

Ja ben benieuwd naar jou mooie foto reportage :D
    Zal aan je denken en duimen hoor!

2. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)

Hoop net zulke mooie echo;s als jij te hebben morgen.

Hoe voel je je verder en hoe voel je je nu na het goede nieuws.

Konden ze wel zeggen waar de pijn vandaan kwam? Toch van t groeien van je baarmoeder mss?

3. tries79

tries79 Lid

Apr 8, 2010
    80
    0
    0
    NULL
    USA

loop nu de hele tijd zoals dit poppetje :D er is toch wel een last van me schouders afgevallen jo,heb echt wel in spanning gezeten. Het is inderdaad het groeien van de baarmoeder en mijn darmen willen ook niet echt goed meewerken,dus daar zal het allemaal wel aan liggen,gelukkig maar :)

4. Starlady

Starlady Bekend lid

Sep 24, 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)

Die darmen hiero is ook een probleem... of ik kan niet of ehhh te goed zeg maar en dan voel ik ook wel pijntjes hoor. Dacht eerst oh oh dat gaat verkeerd. Maar merkte al gauw dat het puur mn darmen waren.

5. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Helaas kun je ook heel vroeg er achter komen dat je een bbz hebt. Ligt er aan waar in de eileider het vruchtje zich heeft genesteld. Heeft ie zich genesteld in het smalle gedeelte dan krijg je ook eerder klachten.
    Ik ben afgelopen februari geopereerd met spoed aan een bbz met 5 weken. Eileider was zelfs al gesprongen. Ik kon zelfs nog lopen *wel met moeite*

Ik krijg dus ook vandaag mijn eerste echo om te kijken of ie nu wel goed zit.

@TS.... wat fijn dat alles goed gaat! Lekker proberen te genieten meis!

Share This Page