Hier een poll-vraag voor alle meiden die al eens eerder zijn bevallen. Ik stel deze vraag omdat ze gisteren op de echo (uitwendig, dus niet zo heel duidelijk) meenden te zien dat ik 5 dagen minder ver ben dan ik dacht. Mijn cyclus was de laatste maanden erg regelmatig en doordat mijn vriend en ik het deze maand nogal druk hadden hebben we amper geklust . Nu ze zeiden 5 dagen minder ben ik gaan rekenen en nou begin ik te vermoeden dat het dan wel een meisje moet worden aangezien de mannelijke zaadcellen niet zo lang kunnen overleven. Misschien trek ik wel hele rare conclusies hoor , maar ik ben toch benieuwd: Op de echo bleek ik minder ver te zijn dan ik dacht en ik kreeg een.....
Nou ik ken iemand die al 2 jongens heeft en nu voor een meid gaan, die kijkt naar de chinesehoroscoop welke maand ze het "mogen"doen en iid ze doen dan ook en paar dagen VOOR de eisprong voor het laatst sex, want ze schijnen langzamer te zijn.Maar ja ze is nog niet zwanger dus weet niet of het gelukt is.
je kan er best over na denken wat het is maar zeker weet je het toch niet. Dat weet niemand..... alleen de echo over een paar weeken dus nog ff afwachten he...
voor iedereen gaat roepen onzin ik moet zeggen vind het wel een leuke poll alleen was het bij mij dus andersom de snelle waren de dames en de langzame was het knulleke groetjes nathalie
Meid daar kun je niet van uit gaan. Gewoon afwachten en kijken of je het met de volgende echo kan zien.