hey meiden, ik ben zondag ongi geworden, minder dan normaal maar wel meer buikpijn. ik heb gister een test gedaan zeer licht positief (niet met ochtend urine). weet iemand of je toch gewoon helder rrod bloed kunt hebben maar toch zwanger bent? alvast bedankt voor jullie antwoorden liefs kikkert
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= misschien heb je wat aan mijn verhaal groetjes van Ramona
ik zit met hetzelfde "probleem" Vorige week ben ik ook maar 1.5 dag heel licht ongesteld geweest en had afgelopen zaterdag een positieve test. Omdat ik nu 9 weken geleden gecuretteerd ben, ben ik nog wel een beetje bang dat het nog van de vorige zwangerschap is. Ik krijg nu volgende week een echo om te kijken of ik echt zwanger ben. Ik hoop voor je dat jij ook zwanger bent!
Ramona, Je vertelt dat je 3 dagen voor NOD 1.5 dag licht bloedverlies hebt gehad....dat lijkt me wel wat anders dan Kikkert haar verhaal.
ik bedoelde hiermee dat ik mijn menstruatie 3 dagen eerder kreeg en daarna nog 3 weken lang licht positief teste.... en dat is een dure grap ik dacht dus dat ik ook nog zwanger was... groetjes van Ramona
hey elmo de kans is misschien wel klein maar de kans is er wel. je hoort vaak genoeg dat mensen gewoon ongi worden terwijl ze zwanger zijn. dus dat vind ik geen excus om niet een test te doen. nee heb je ja kun je krijgen!
hey ramona bedankt voor je reactie. ik ben zelf ook bang dat het gewoon vroeg is mis gegaan. want ik had/heb echt een super licht streepje. dus er zit wel hcg in mijn urine anders zou er ook geen streepje kunnen komen binnen de 10min. liefs kikkert
valt mee hoor. ik ben wel nieuwschierig maar ik ga echt niet iedere dag testen. ik doe morgen nog 1 test en als die wee onduidelijk of negatief is dan ga we weer lekker klussen deze maand
hey dames toch ff voor de zekerheid een testje gedaan deze is negatief dus ik denk dat er wat mis is gegaan met de innesteling ofzo. want een paar dagen geleden had ik wel nog een zeer licht positive test.op naar de volgende ronde dan maar. ik ben eigenlijk wel blij want nu weet ik waar ik aan toe ben. liefs kikkert
nou meid, ik ben bij beide eerdere zwangerschappen nog 2x ongesteld geweest voor we erachter kwamen dat ik in verwachting was weet niet meer of het toen veel minder was dan doorgaans omdat ik er geen acht op sloeg omdat ik bij de 1e net gestopt was met de pil, dus dan weet je niet hoe je ongesteldheid zich hersteld... en bij de 2e door de pil heen.... nu ben ik voor de 3e keer (na 1,5 jaar) zwanger maar nu terugkijkend weet ik niet of ik nog maar net zwanger ben, of ook al weer even omdat mijn cyclus ineens naar de 29 dgn ging en ik maar 1 dag ongesteld ben geweest beide keren.... maar dat hoor ik de 22e wel als ik bij de gyn mijn echo krijg... dus tja het kan natuurlijk altijd ik heb ook wel eens getest tijdens mijn ongesteldheid (oktober 06) omdat ik dat vermoede had weer zwanger te zijn, helaas ondanks een paar positieve (en ook negatieve) werd ik dus toch ongesteld... dus ja het kan zeer zeker meid.... succes. liefs smoekie