Hoi hoi Ik heb enorm veel pijn aan mijn onderbuik. Het begon gisteravond tegen half 8 ik zat op een gegeven moment op de grond van de pijn en mark hielp me naar de wc toe want voelde me heel erg slecht en het ging alleen maar slechter ik begon heel erg te zweten en voelde dat ik elk moment flauw kon vallen en zakte elke keer weg. Mijn haar was helemaal nat van de zweet en mark kwam met een natte doek voor een beetje verkoeling. Na een half uur moest ik mijn ontlasting kwijt en knapte iets wat op (heb last van verstoppingen) Maar al snel kwam het weer terug tegen half 9 ging het weer redelijk en ben ik op de bank gaan liggen want was helemaal op zo moe. Maar vanacht tegen 04 uur begon het weer alleen was het geen ontlasting maar bloederig slijm wat er kwam (sorry klink niet lekker allemaal) Dacht eerst dat het aambeien waren maar dat was niet zo het gaat zo om 20 minuten door en heb net de huisartsen post maar gebeld omdat ik me toch wel zorgen begin te maken en ik moet er om 11 uur zijn maar ik heb geen auto bij huis en geen geld hier voor een taxi ze zei daar kunnen we niks aan doen we gaan niemand sturen om te komen het is niet acuut genoeg ik zo pardon kan soms niet eens meer lopen van de pijn maar nee ze komen niet. En mark die is samen met zijn vader weg dus ja nou zit ik hier met mijn handen in het haar en weet niet zo goed wat te doen nu.
hey meid dat is niet fijn voor je, kan je niet iemand bellen die met je mee kan gaan> lijkt me toch heel verstandig om naar de huisartsenpost te gaan. kan je mark niet bellen dat ie met zijn vader terug moet komen? heel veel sterkte in elk geval groetjes baby blues
zie net dat ze in halle woont dat ligt tussen doetinchem en zelhem in .... heb geen idee of er iemand daar in de buurt woont hoop dat ze het kan regelen groetjes baby blues
Hoi Mark is onderweg hierheen en is hier tegen 12 uur en dan gaan we meteen naar de ha post vind het wel gekkenwerk dat ze niet willen komen bel echt niet zomaar daarheen. hoop dat er verder niks aan de hand is de kleine doet het goed het hartje klopt nog heel erg mooi.
gelukkig dat je wat hebt kunnen regelen meid, heel veel sterkte zo meteen hou je ons op de hoogte groetjes baby blues
hey meis ...gelukkig heb je iets kunnen regelen ..en laat je je ff nakijken ...ik hoop dat alles oke is met je ...knuf en sterkte ...asjuh
hoi Net de ha post gebeld om te zeggen dat ik niet eerder kan als 12 uur zegt ze nou als je je dan beter voelt kun je net zo goed wachten tot morgen. Heb gezegd dat ik dat niet wou de pijn komt niet zomaar en dat bloed ook niet na ja zegt ze het zal wel een wondje zijn die voor het bloed zorgt en ik zo ja en die pijn dan ja ja zeker iets verkeerds gegeten. Bah voel me zo afgescheept stom mens aan de telefoon. Hoe dan ook ik wil wel dat het nagekeken wordt vandaag.
En anders gewoon naar de eerste hulp gaan als je je zo bezorgd voelt hoor! Laat je niet afschepen door dat soort mensen....als er iets aan de hand is voor jou gevoel dan kan je daar het beste ook gewoon op reageren! Is er uiteindelijk niets ernstigs aan de hand dan kan j daar alleen maar blij om zijn. Dus als de ha post je niet wilt hel[pen ga je gewoon naar de eerste hulp en leg je daar uit dat de ha post je niet serieus nam en je daarvoor bij hun aan klopt. Veel succes en hoop dat het niets ernstigs is.
De taxi kon toch evt ook wel even langs de pin rijden?, nou maar goed dat je zo gaat, hopelijk kunnen ze je dan een beetje geruststellen.
Had zeker gekund maar mark heeft de passen en heb hier wel geld maar niet genoeg voor een taxi anders had ik dat echt wel gedaan hoor.
Het klinkt als een flinke pijn in je darmen. Ik had er van de week ook last van, liep krom van de pijn, en maakte me ook zorgen. Op internet kwam ik erachter dat de symptomen ook leken op een blindedarmontsteking. Maar gelukkig is het bij mij gezakt, en de volgende dag was het helemaal weg. Dat wil niet zeggen dat jij het ook wel aan je darmen zal hebben, maar omdat je zei dat even naar het toilet gaan, iets opluchtte, lijkt het daar wel op. Ik hoop dat het snel beter met je gaat!
ik vind het maar raar hoor, dat als je af en toe bijna wegvalt dat ze je dan nog op eigen houtje willenlaten komen sterkte, en anders gewoon naar de eerste hulp
Ik hoop dat alles goed is ! Je hebt groot gelijk dat je nagekeken wilt worden anders zit je tot morgen helemaal in de zenuwen! Sterkte!
als je niet mag komen gewoon om het kwartier bellen... Maak ze helemaal gek! Bel je verloskundige, leg het haar uit waar je last van hebt en dat de huisartsen post denkt dat het niet veel is omdat je niet in staat bent geweest om om 11 uur te gaan. Eerste hulp heeft tegenwoordig niet zo veel zin, want die sturen je terug naar de huisartsen post. Hoop dat je ons wel op de hoogte houdt over hoe het gaat! Groetjes Daphne
Hoi hoi Nadat ik de ha post voor de 3e x had gebeld heb ik gevraagd of ik de arts zelf aan de tel kon krijgen en na veel aandringen lukte dat en heb hem het hele verhaal uitgelegd en hij schrok want de telefoniste had niks met hem overlegd en hij zou meteen komen en dat deed die lieve man ook hij was hier tegelijk met manlief om 11.45 ongeveer. Mannlief was behoorlijk boos dat er zo moeilijk over gedaan werd en de ha bood ook zijn excuses aan. Hij heeft me onderzocht en met de uk was prima in orde heb alleen extreem langzaam werkende darmen en daar moet ik wel medicijnen voor nemen die de boel een beetje aan de hgang houden zodat een extreme verstopping niet zo snel meer zal gebeuren. Het bloed was waarschijnlijk een wondje aan de darmen maar dat kon hij niet zeker zeggen maar moest het wel in de gaten houden en zodra er meer bloed kwam of als het morgen nog niet over is dan moet ik weer aan de bel trekken. Als de pijn in mijn buik morgen nog zo is dan willen ze een echo maken om te zien of het komt door de kleine die er lekker tegenaan kan liggen. Want de pijn zit net 3a4 vingers boven mijn schaambeen dus gelijk aan hoe de kleine bijna ligt. Ben zo blij dat die lieve man geweets is en hij zou er ook melding van maken in het zk. Moest vandaag lekker rust nemen want ben zo moe en zag er zo bleek uit.
oh meis, wat vreselijk allemaal. Ik hoop dat je wat beter wordt met de medicatie. En de huisartsenpost. Tja...die doen altijd moeilijk en schepen je af. Maar dit slaat alles....
Meid, wat naar zeg! Nou, blij dat je ukkie goed is. Zelf nog ff aansterken en dan hoop ik dat de klachten voorbij zijn! Veel sterkte, Anouk.
Poehee, ik las je verhaal met afgrijzen! Ik ben blij dat het om je darmen gaan. Goed in de gaten houden hoor. Sterkte. x