oooo wist ik het maar!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anniek, 14 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jajaja....
    ik twijfel eigenlijk nog steeds of ik het geslacht wil weten./..

mijn vriend weet al een tijdje zeker dat ie het wil weten en ik hem me daar dan ook bij neergelegd daar ik vind hem niet alles te willen ontnemen.... dus ik stem in; ik wil het ook weten.. zo denk ik er al een aantal weekjes over.....

maaaaarrrrr nu kregen we weer een blaadjes van de v&d en staan er weer zoooooooo'n leuke kleren in en dan denk ik; wist ik het maar!

We hebben komende donderdag een echo... dus ik ben benieuwd!
    Ik heb er in ieder geval zin in!

Hebben jullie dat ook? dat je niet meer kan wachten?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hihihi ik ken het hoor, ik wil het ook weten... alleen ik kan het nog niet weten! Daarvoor is het nog veel te pril.

Als mensen mij vragen of ik het wil weten zeg ik altijd, ja tuurlijk ik ben geen verrassingsei ;)

3. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Zit echt de dagen van de kalender af te strepen tot 6 november :S

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Tuurlijk Anniek! Ik kon ook niet wachten tot vanochtend :)

Duurde mij ook veel te lang hoor! Hihi!

Gr. Miranda

5. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    toen ik nog maar net zwanger was wilde ik het pertinent niet weten maar toen ik een 3d echo liet maken wou ik het zo graag weten maar mijn mannetje niet, ik vond dat zo erg dat ik moest huilen (hormonen he ;) ) en toen was hij om dus met 21 weken wisten wij wat het werd

Ik vond het wel heel moeilijk om het voor me te houden

6. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik wil het ook zoooo graag weten!
    Ik wil leuke kleertjes kopen,en weten of ik iets'stoerdere dingen moet kopen,of eerder iets 'schattig'.

Ik wil ook graag mijn kindje met naam noemen want nu weet ik niet goed wat ik moet zeggen als we over ons 'kindje'praten :)

Mijn volgende echo is over 3 weken,hopen dat we dan al iets zien!

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ja het lijkt me geweldig!

Ben vandaag weer langs de h&M geweest en heb me ingehouden met shoppen! ze hebben zo'n leuk jongens of meiden spul! hihi
    denk dat ik donderdag flink ga shoppen!

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nou wij weten het nog niet.... en zien het rond begin december vanzelf. Het kriebelt bij mij af en toe wel, maar ik vind het ook zo iets speciaals om een kindje te dragen dat het ook helemaal niet uitmaakt. Ten aanzien van spullen en kleertjes: na de geboorte kan ik dat ook allemaal specifiek gaan doen. Er zijn wat mij betreft ook genoeg kleren te koop die voor beide geslachten kunnen. Ik heb trouwens een hekel aan zowel roze als babyblauw dus die kleuren vallen bij mij voor kleertjes sowieso af.... De keuze wordt daardoor al beperkter, dat klopt zeker...

Karin

9. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Nou wij kunnen wel wachten want we willen het niet weten en hebben er geen behoefte aan vooral omdat bij de 1ste het zooo een verassing was op dat moment. Voor ons maakt het niks uit het nu al te weten.Zoveel mooie kleuren die beiden aan kunnen, dus voor de kleur van de kleren en spullen hoef ik het niet te weten hoor.

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik wilde het pertinent niet weten maar me vriend wel.
    Dus heeft hij me over kunnen halen.

11. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Haha, bij mij was het juist andersom! Ik wilde het wel weten, maar mijn vriend niet! Gelukkig was hij net zo nieuwsgierig als ik tijdens de echo, dus weten we het nu wel! :)

Maarre, het kan altijd nog zo zijn dat ze het je niet eens kunnen vertellen hoor! Want hij of zij moet wel de 'ruimte' geven om te kunnen zien wat het geslacht is! :)

Succes met het maken van een keuze!

Liefs, Daphne

12. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Wij beiden willen het niet weten

13. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

Wij hebben eigenlijk meteen gezegd dat we het wilde weten maar nu twijfelen we heel erg het zou ook mega zijn als het voor de allelaatste keer een verassing zou zijn dus ik denk dat we het niet willen weten en geduldig afwachten tot dat de kleine zich meld

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Aan de ene kant wil ik t ontzettend graag weten uit nieuwsgierigheid... maar denk toch dat ik t niet doe, mn vriend wil dit nl ook nog niet weten. Ben zo benieuwd, maar we wachten nog wel ff geduldig af!

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben ook zoooooooo verschrikkelijk nieuwsgierig naar het geslacht! Hopelijk komen wij er 7 november achter... Ik tel ongeduldig de dagen af :)

16. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Wij wilde het wel weten.
    Bij 3 echo's was het de ene keer overduidelijk een meisje met 3 duidelijke streepjes en de andere keer onmiskenbaar een jongetje met een mooi balzakje.

Al met al weten we dus niets en is het weer 50% kans op een jongen of een meisje.

Laat je dus niet te veel opjutten door zo'n geslachtsbepaling.
    Ondanks dat ik blij ben met een jongen en of een meisje, waren wij door de bepalingen zeer teleurgesteld.
    Je gaat door zo'n bepaling toch een droombeeld ontwikkelen, die gewoon onwaar kan zijn.
    Zeer teleurstellend.

Ik laat mij nu dus heftig verrassen over ongeveer 5 weken ofzo.

17. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Ik heb mijn man de keuze laten maken.

Hij heeft nu aangegeven dat ie het niet wilt weten, dus is het voor ons straks ook een verassing :)

Als hij het wel wilde weten had ik dat ook niet erg gevonden.

18. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    whahahahaa :D :D :D

Die is echt grappig! dat ga ik ook zeggen

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    wij zeggen nu dat we het allebei niet willen weten, maar hebben ook aangegeven dat dat ineens anders kan zijn als we die 20 weken echo krijgen. Maar mijn gevoel zegt nog steeds van niet.

Gr Tascha

Deel Deze Pagina