Atrium MC in Heerlen?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Joycee, Jul 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joycee

Joycee Actief lid

Dec 9, 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Ik ben nu 13 (bijna 14) weken zwanger en zit toch al een beetje na te denken over de 20 weken echo.
    Ik wil deze namelijk graag in het Atrium MC in Heerlen laten doen, mede doordat je bij hun voor €2,- een DVD opname mee naar huis krijgt en dit lijkt mij ontzettend leuk. Daarbij voel ik me op de een of andere manier prettiger als het in het ziekenhuis gedaan wordt, haha.
    Nu mijn vraag, zijn er hier dames die deze echo in het Atrium hebben laten doen en wat zijn jullie ervaringen? En krijg je tijdens de 20 weken echo ook een 3D echo? Dit had ik namelijk wel tijdens de 20 weken echo van mijn dochter (in Harderwijk) en vond dat erg mooi!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zou persoonlijk liever naar echocentrum het lichtpunt (link Home)
    gaan. Veel leuker en persoonlijker en ook bij haar kun je alles op dvd laten zetten. Zij mag deze echo alleen doen omdat ze hier een studie voor gedaan heeft dus ook hier zit het gewoon goed hoor.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    De medische 20wk echo heb ik ook in het ziekenhuis.
    Je kunt inderdaad voor 2euro een dvd laten maken.
    Een 3D wordt niet gedaan omdat het een medische echo is en geen pret echo.

Met 18wk en 28wk krijg ok de echo in nuth bij het lichtpunt.
    Ik vind het een hele Fijne en aardige vrouw.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook de 20 weken echo in het Atrium laten doen. Ik had wel het geluk dat er op het einde een minuut of 5 in 3d werd gekeken om een mooi plaatje te krijgen van het gezichtje. Dat was natuurlijk een erg leuke verassing (maar volgens mij niet standaard).

Heb niks te klagen over de manier waarop de echo gemaakt werd. Ze nam echt ruim de tijd voor ons...

Share This Page