hoi meiden, Anderhalf jaar geleden hebben we een prachtig zoontje gekregen, de hele zwangerschap had ik het sterke gevoel dat het een jongetje zou worden, zo erg zelfs dat ik alleen over een jongensnaam nadacht, naar jongenskleren keek enz. Nu weer zwanger en heel sterk het gevoel dat het een meisje wordt. Ik ben benieuwd of iemand hetzelfde ervaart of heeft ervaren en waarbij het voorgevoel ook is uitgekomen. Voor de duidelijkheid, ik ben redelijk nuchter, ik weet dat het koffiedik kijken is en het maakt ook echt totaal niet uit of we een meisje of jongetje krijgen, als het maar gezond is
Ik herken het wel... Wij willen het geslacht niet weten, we laten ons verrassen, maar mijn gevoel zegt sterk een meisje. Als ik denk aan de baby in mijn buik en aan dat we straks een kindje hebben is het constant een meisje. Echter probeer ik mezelf wel te "beschermen" dat het net zo goed een jongetje zou kunnen zijn en ik zou absoluut niet willen dat ik straks 'minder blij' zou zijn met een jongetje. Een jongetje zou ik ook prima vinden, inderdaad zolang het maar gezond is en eigenlijk doet het er niet toe of het nou een jongen of een meisje is. Maar het is wel grappig om te merken hoe je gedachtengang hierin soms kan gaan...
Hier !!! Bij de 1ste , meisje !! Ze is nu bijna 3 jaar Bij de 2de een jongen !!! Hij is nu 1, 5 jaar Bij de derde een 2ling jongen en meisje !!! Toen een het helaas niet haalde het meisje gaat over gebleven zijn en ja hoor ze is nu 3, 5 maand
apart he, je hebt het zelfs dus 3 x meegemaakt Ik had bij mijn zoontje zelfs zo sterk het gevoel dat ik droomde dat ze bij de 20 weken echo zeiden dat het een meisje was en dat ik in tranen uitbarstte. Toen ik wakker werd schaamde ik me kapot omdat het echt totaal niet uitmaakt wat het geslacht is
Hier ook. Bij de 1e meteen al na positieve test wist ik gewoon zeker dat het een jongen zou zijn. Bij de 2e ook dat gevoel wel iets minder sterk. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik 3 jongens en 1 meisje ga krijgen. Maar ik wilde er zelf maar 3 en vriend 2 of 4. Mijn gevoel is al lange tijd dat een 3e een meisje gaat worden. Mijn oudste zoontje kan bij iedereen zeggen wat ze krijgen (komt altijd uit) en vanaf de jongste 4 maanden was roept oudste al dat hij een zusje gaat krijgen. Deze week ineens in de auto hij wilde een tweeling dat een broertje en zusje gaat zijn. (denk van niet ) maar dat hij eerst een zusje gaat krijgen en daarna een broertje. Ik lees hier ook genoeg waar het gevoel het niet juist had. Spannend is het he
O zo herkenbaar! 1e heel sterk gevoel dat het een jongen was 2e wist ik niet. Nu de 3e heel sterk het gevoel dat het een meisje is. Ik droomde dat ik hoorde dat een jongen was en dat ik het echt niet wilde geloven een paar echo's verder zie je toch een meisje haha lekker hoor die dromen! Of het is een aankondiging dat ik ook aan een jongen met denken of ik heb weer gelijk hihi. Nog een paar weekjes en dan weten we het! Spannend hoor! Hoop zo dat alles goed is met de kleine!
Bij onze eerste had ik veel goed qua gevoel.... het gevoel was ook erg sterk. - geslacht - geboortedatum - lengte bij geboorte - gewicht zat ik akelig dichtbij Bij de tweede had ik geen sterke gevoelens.... dus bleef twijfelen. En dus klopte het geslacht alvast niet Bij mijn allereerste zwangerschap (vmk) had ik trouwens ook een erg sterk gevoel dat het mis zou gaan, klopte ook.
Ik heb mijn hele leven al gedacht dat mijn eerste kindje een meisje zou zijn, en nu ik zwanger ben heb ik nog steeds heel sterk dat idee.. maar ik weet nou niet of het komt doordat ik daar al van overtuigd was haha. Jammer genoeg moet ik nog 2 maanden wachten tot ik erachter kan komen Gek genoeg kan ik ook alleen maar naar meisjesdingen kijken op internet en meisjes namen vind ik ook veel makkelijker dan jongensnamen!
Misschien is dit topic nuttig http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/485489-jouw-gevoel-qua-geslacht-juist.html
Hier ook heel sterk het gevoel dat het een meisje wordt. Moeder heeft gedroomd dat we een meisje kregen, zelfs de naam heeft ze opgeschreven, maar die wil ze nog niet zeggen. Een week later heeft m'n zusje ook van een meisje gedroomd en ik heb zelf de dag voor de test gedroomd dat we een meisje zouden krijgen. Kindje in m'n buik is voor mij dus echt een meisje. Al wil ik wel zsm die bevestiging hebben
Dit is mijn eerste zwangerschap, en vanaf het begin al een heel sterk voor gevoel gehad dat wij een Jongen zouden krijgen. Mijn schoonmoeder dacht aan het hartje te kunnen horen dat het een meisje zou worden en had er over gedroomd. Dus ik gezegd nee, dit is zeker te weten een jongen. Wij hebben op 15 november rond de 17 weken een pretecho om het geslacht te bepalen gehad, toen is mijn gevoel bevestigd dat wij een Zoon krijgen.
hier heb ik 1x het goede voorgevoel gehad en dat was tijdens de eerste zwangerschap toen voelde ik dat ik een jongen zou krijgen, en dat klopte, de vorige keer was ik ervan overtuigd een meisje te krijgen maar het was weer een jongen, nu had ik weer een ontzettend sterk gevoel dat ik een jongen zou krijgen maar bleek niet zo te zijn het is toch echt een meisje!
ik heb datzelfde gevoel gehad! wij hebben bij 20 weken de 20-weken echo gehad en daarbij is er gekeken wat het geslacht is. maar vanaf begin af aan heb ik gezegd dat het een jongetje zou worden! en ik heb gelijk ik moet nog bevalen dus echt 100 procent zeker weet je het nooit maar volgens 3 echo's is het een jongen! dussss ;p
Hier bij de eerste sterk het gevoel dat het een jongen zou worden, we wisten het niet bij die zwangerschap, en inderdaad mijn gevoel had gelijk het is een heerlijke knul geworden. Bij de tweede heb ik vanaf het begin twijfel gehad en wist ik het echt niet en het bleek een meisje te zijn bij de geslachtsbepaling. Daarna heb ik altijd geroepen als er een derde komt, krijgen we een jongen en ik was zwanger en bleef het gevoel houden dat het een jongen was en bij de geslachtsbepaling werd het bevestigd. Bij de vierde weer twijfel en wist het eigenlijk niet wat het zou worden, tot bij de geslachtsbepaling het een meisje bleek te zijn. Bij onze vijfde riep ik vanaf het begin het word een jongen, keek ook alleen maar jongenskleertjes en heb zelfs nog met een jongenspakje in mijn handen gestaan, maar durfde het toch niet aan. Nu 4 keer bevestigd gekregen dat het een jongen is, dus ik ga er vanuit dat er toch echt weer een klein mannetje in mijn buik groeit. Hier bij de meiden dus altijd twijfel, terwijl ik het bij de jongens zeker wist, helemaal bij de laatste 2 jongens.
Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was had ik sterk het gevoel dat het een jongen zou worden. Mijn omgeving bleef volhouden dat het een meisje zou zijn. Vorige week de bevestiging gehad dat het toch echt een jongen is!
Ik herken het ook hoor!! van het begin gedacht wat het zou worden en dat blijkt ook zo te zijn! bijzonder he!
Eerste zwangerschap wist ik zeker dat ik een meisje zou krijgen en kocht met 9 weken een rompertje met hartjes vriend zij toen dat kan een jongen toch niet aan? ik zei nee hoeft ook niet we krijgen een dochter. Met 15 weken bevestigd door de gynaecoloog. Bij de tweede dacht ik dat we een jongen zouden krijgen en we kregen een dochter. Had trouwens geen voorkeur voor j/m. Vriendin had ook zo'n voorgevoel dat ze een dochter zou krijgen. Was heilig overtuigd Heel de zwangerschap wist ze niet wat ze zou krijgen, tijdens de bevalling kwam er een gezonde zoon en riep ze shit er zit een piemel aan haha