Hallo allemaal, Ik heb met 6 wkn en 1 dag een inwendige echo gehad. Er was een vruchtje te zien met kloppend hartje zonder verdere bijzonderheden. De gyn heeft even mijn baarmoeder afgespeurd door het ding naar boven, beneden, links en rechts te bewegen om te kijken. Om bepaalde redenen werd mij aangeraden een vroege afspraak te maken bij de vk. Dat heb ik gedaan en daar ben ik dus vanochtend geweest met 7 wkn 5 dgn. Omdat ik de hele dag lang misselijk ben, moe, de vk de pijntjes en kwaaltjes die ik beschrijf wat vroeg vindt voor het stadium van de zwangerschap en bovendien dat er tweeeiige tweelingen voorkomen in de vrouwelijke kant van mijn familie, is ze van mening dat ik via een uitwendige echo nogmaals moet laten bekijken of het er daadwerkelijk 1 is. Wat ik mij nu eigenlijk af zit te vragen is of dat je dat bij een uitwendige echo makkelijker kunt zien dan inwendig. Ik bedoel je kijkt toch van onzeren zeg maar en je kunt niet echt heen en weer ofzo... Iemand ooit zo'n ervaring gehad, eerst 1 te zien en het blijken er toch 2? Groetjes Priscilla