Morgen 20 weken echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Samba25, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal,

Morgen is het dan eindelijk 11 maart, eindelijk de 20 weken echo!
    Ben zo zenuwachtig, als alles maar goed is...En wat kan ik verwachten?
    Positief denken en vol goede moed er naar toe gaan, gelukkig mag ik al om 8:45..hoef ik niet de hele dag te wachten.
    Ik laat nog even weten hoe het was morgen,

Liefs Jojo

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Succes Jojo!

Ik moet zelf nog wachten tot 2 april maar heb nu al de zenuwen. De laatste week maak ik me ineens zorgen. Nouja, ik ga duimen dat het een geweldige ervaring wordt voor ons allebei!

3. Dwarrel

Dwarrel Lid

1 aug 2008
    87
    0
    0
    Hoi Jojo23 en hoe ging het zag het er allemaal goed uit?.
    En het geslacht kunnen zien :D .

Wij hadden vandaag ook mooi op tijd de 20 week echo om 8:30uur.

Was super om de kleine tezien alles zag er perfect uit.
    Het geslacht bleef even geheim maar uiteindelijk kon ze het toch zien.

Wij zijn weer helemaal gelukkig.

Dwarrel :D

4. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Ik ben nu al zenuwachtig voor die echo!

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik heb mijn 20 weken echo op 24 maart. Om 10.10 uur.

Ik ben onwijs nerveus voor de echo..... Ik hoop zo dat ons kleintje gezond is.
    Ik heb ook geen Combinatietest kunnen laten uitvoeren dankzij een fout van mijn vorige VK dus ik ben nu extra zenuwachtig.

Het geslacht maakt me echt niks uit, als het maar gezond is!

Succes aan de dames die ook nog moeten wachten.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb de echo volgende week maandag acht uur sávonds...

ben er ook zenuwachtig voor, we gaan 3 dagen later naar disney dus a;s het echt compleet fout is wil ik pas daarna actie ondernemen, maar hoop toch helemaal blij daar rond te lopen..

gelukkig heb ik veel afleiding deze week met de verhuizing, dat scheelt...

7. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    TS: Hoe is je echo gegaan?
    Ik heb 31 maart mijn 20 weken echo... ben wel heel benieuwd...

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo Allemaal!

Sorry voor het late antwoord!
    Het is heel goed gegaan, alles is perfect in orde, ons prinsesje ligt precies op schema! Een hele geruststelling hoor!
    Heel veel succes voor diegene die nog moeten gaan, het is echt super!

Liefs Jojo

9. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    He meid, wat fijn voor je dat alles goed is met jullie kleine! :)
    Ik heb 31 maart de 20-weken echo en ik ben dood- en dood nerveus! :( Ben zo bang dat er iets mis is... Nog 1,5 week wachten.
    Wil wel graag het geslacht weten...:)

10. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Ik vond het doodeng! Ik bedoel, je weet maar nooit..

Nou, je ligt gewoon op zo'n tafel en dan gaan ze echt een half uur lang alles bekijken.. of ie alles heeft (handjes/voetjes), zijn organen (nieren, maagje, blaas) zijn hersenen (duurde bij ons eeuwen, ons meisje weigerde zich om te draaien.. maar met een beetje geduw kwam ze ineens heel goed te liggen) het geslacht (100% girl!) het hartje wordt bekeken op lekjes..

echt stuk voor stuk wordt alles bekeken.. en na een half uur ben je klaar en toen mocht ik weer naar huis:) met een zooi echo foto's en eindelijk het geslacht!

Probeer er van te genieten! Ik vond het vooral mooi dat onze meid na het echo apparaat sloeg en schopte en de gelaatsfoto's.. ze zeggen dat ze mijn wipneusje heeft!

Succes!

11. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    O, gelukkig lees ik dit nog even!
    Ik moet vanmiddag en ik ben echt zooooo ontzettend zenuwachtig en bang ervoor! Ik denk dat ik er pas van kan genieten als ze zeggen dat alles goed is. Als alles goed is. Pffff, ben een emotioneel wrak want heb er vannacht slecht van geslapen, heb ook hoofdpijn wat ik nooit heb en ben al tegen 1 collega uitgevallen vandaag.... Oeps...
    En zelfs het vooruitzicht dat we gaan weten wat het geslacht is, maakt me niet minder zenuwachtig en angstig. Stom he?

Maar goed, ik zal wel moeten! :)

12. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    is helemaal niet stom!
    Ik was ook kei-nerveus, wat als dit,wat als dat! Je maakt jezelf helemaal gek.
    Ga er gewoon relaxt heen, lekker liggen op die bank en laat het over je heen komen. Probeer ervan te genieten ook al weet je pas aan het einde of alles goed is, ga lekker naar je kindje kijken, dat is het mooiste wat je ziet in je leven vind ik!
    Als je een beetje een goede gyn of echoscopist hebt, legt hij of zij alles uit wat hij aan het doen is, bij mij was dit in elk geval wel zo en ik vond het fantastisch!
    Geniet ervan! Het is zo om en dan moet je misschien wel wachten tot de bevalling of bij een 3D echo, daar ben ik nu weer zenuwachtig voor, hahha! ;)

13. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Heel veel succes Miepie, laat je het nog even weten?

14. flower85

flower85 Lid

4 sep 2008
    52
    0
    0
    ik heb de 20 weken echo vrijdag, ook ik ben stik nerveus. volgens mij heeft bijna iedereen dat wel zo te zien hier op het forum.
    wij willen ook graag het geslacht weten!

15. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Miepie, hoe is het gegaan? :)

16. Hibatullah

Hibatullah Actief lid

21 dec 2008
    117
    0
    0
    Laborantje
    Ik heb het ook vrijdag. dus ben harstikke benieuwd. zit nog te twijfelen of ik ga vragen naar het geslacht.

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hee lieve meisjes, dank voor jullie belangstelling en kalmerende woorden! :)
    Alles is goed! Pfoei, echt een pak van mijn hart... Ben zo blij!
    Ik was bij een echobureau en ik ben blij dat ik daarvoor heb gekozen. Die mensen zijn zo professioneel en hebben echt aandacht voor je, alles werd duidelijk uitgelegd en aangewezen en je kan een dvd meekrijgen met geluid dus dat vind ik een echte aanrader!
    Ik heb een druk kind in mijn buik die weigerde het gezicht goed te laten fotograferen dus ik mag terug komen om dat op de foto te kunnen zetten (dat moet zelfs) maar de echoscopiste had al wel gezien dat het goed was.

Ennn..... mijn grote wens komt uit: het is een meisje! Nu kan ik zeggen dat het gaat "leven" voor me en ik heb ineens zin om gigantisch te gaan shoppen, haha! Ik hou helemaal niet van shoppen... ;)

Liefs van een hele blije en opgeluchte Miepie-mama

18. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Miepie!

Wat gaaf voor je en super dat alles goed was!
    Zie je nou wel? ;)
    Mijn grootste wens was stiekem ook een meisje....en ja hoor, onze wens komt uit!'
    Geniet ervan, nu gaat het pas echt beginnen, het genieten!

Liefs Jojo

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Miepie!
    Wat leukkkk!
    Wij krijgen ook een meisje en ik was ook he-le-maal in de wolken!
    Inderdaad, nu begint het pas echt te leven en ik kan niettttt wachten om roze kleertjes te shoppen voor mijn meisje. En oh oh...ik had al zoveel gekocht voor ik wist wat het zou worden (spijt spijt!).
    Ik heb nu dus allemaal kleertjes in de kleuren roomwit, beige en zand thuis liggen. Zelfs blauw :p
    Heb ook zoooo een zin om te shoppen! :)

20. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hahaha, mooi he? Ik loop nog steeds met een grote grijns rond en ik heb al een paar roze kleinigheidjes gekregen, jippie!
    Ik ben blij dat ik zelf nog bijna niks had gekocht, dan kan ik nu los! :-D

Deel Deze Pagina