Hi, Even een vraagje, ik heb morgenochtend mijn 20-weken echo!!! Nu weet ik van mijn vorige echo's dat je moest zorgen dat je blaas vol is. Moet dat nu nog steeds? HEb echt geen idee!!beetje domme vraag misschien maarja dacht er ineenns aan liefs
Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad, en heb vlak voor de echo nog even geleegt, en het was gewoon prima te zien allemaal. veel succes morgen bij de echo, schrijf je nog een verslagje
ik had vandaag mijn 20 weken echo. Ben snel voor de echo even naar het toilet geweest. Succes morgen !!
ik had zelf niet zo'n volle blaas.. meestal hoeft dat ook alleen in het begin. En anders hadden ze het wel specifiek doorgegeven toch toen je de afspraak maakte?
Hoeft niet hoor meid, want de volle blaas helpt in het begin om de kleine een beetje omhoog te duwen volgens mij. Nu ligt ie hoog genoeg om hem of haar te kunnen bekijken. Veel plezier!
Oh ik vroeg me al af waar die volle blaas voor nodig was... Toen ik een tijdje geleden een 'slecht nieuws' echo kreeg na een bloeding moest ik eerst weer de stoel uit de gang door naar het toilet! En nu ook ben ik steeds voor de echo naar het toilet geweest... Misschien was het wel een goede tip voor me geweest want vandaag kon ze er niet heel makkelijk bij maar dat kwam volgens haar meer door mijn darmen die er deels voor zouden liggen...
Ik kreeg alleen te horen per brief dat je bij de termijnecho en de nekplooimetingecho een volle blaas moet hebben omdat de baarmoeder dan omhoog gedrukt wordt en dat ze zo het kindje goed kunnen zien. Bij de 20 wkn echo ben ik van te voren nog even naar het toilet geweest en ze konden het prima zien.