Hallo Dames, Heb gister me echo gehad ben er superblij mee Alles was goed en krijg een meisje.. De verloskundige zei dat ik kon beginnen met roze kopen wat ik ook meteen heb gedaan.. Maar kan het nu toch zo zijn dat ze het misschien fout heeft?? dalijk zit ik met alle roze spullen.. wie heeft er ervaring mee dat het toch een meisje of een jongen later was geworden hahaha.. groetjes celia
Hoe duidelijk heb je zelf gezien dat het een meisje is? Het kán natuurlijk altijd, maar volgens mij zeggen ze zoiets alleen als ze echt voor 95% zeker kunnen zijn
Hoi, Ik heb er een foto vn je ziet wel 2 schaambotjes of hoe noem je dat? heb er ook een foto vn maar jammer genoeg geen scan Ik ga er maar vn uit dat het een meisje is De mensen in me omgeving dachten allemaal een jongen.. Ikzelf had ook een sterk gevoel dat het een jongetje zou worden zo zie je maar weer het wil allemaal niks zeggen.. Ben er wel superblij mee als het een jongen zou zijin geweest ook hoor..is me eerste kindje dus het maakt totaal niks uit groetjes celia
Ik denk als ze dat zeiden dat ze het zeker weten, want bij ons wilde ze alleen een vermoeden uitspreken. Wij wisten toen al dat het vermoeden wel een meid moet zijn want een jongen weet je zeker. Dus wij hoefden het niet te horen. We wachten rustig af... Gefeliciteerd trouwens met de goede echo!
Gefeliciteerd met de goede echo! Bij ons zei ze ook dat het een meisje wordt (echofoto staat in mijn album). Ben ook wel een beetje bang dat ze het mis heeft, maar heb toch al aardig wat kleertjes gekocht (kon mij niet beheersen..haha). Zelfs mijn kinderwagen heeft een knalroze kap dus ik hoop maar dat ze zich niet heeft vergist... Volgende week zaterdag hebben we een 3d echo dus dan weten we het zeker. Ach, en als het toch een knul is ben ik er net zo blij mee natuurlijk...en roze is het nieuwe blauw zeggen ze toch...?
ja, hier met 23 weken een meisje en met 30 een jongen. er zijn er hier meer op het forum waarbij is dat is gebeurd. maar de kans dat ze het goed hebben is veeeeeel groter, dus ga gewoon van een meisje uit, en niet erover na gaan denken dat ze het fout kunnen hebben want die kans is echt klein!!
Hoi hoi, Ik woon pas in deze huis en heb gelukkig 1 kamer roze gemaakt en 1 blauw hihi.. Maar dat is mooi klote dan als het later toch een jongen blijkt te zijn... Heb al roze dingetjes gehaald Maar vn die roze wagen ook is dat niet een bugaboo bee? ik ga er maar vnuit dat het een meisje is wat moet je anders? fijne weekend allemaal liefs
Wat herkenbaar! Ook hier verwachten we een meid en hebben dus ook al veel meisjeskleding en een roze bugabee bee besteld en af en toe slaat hier ook de twijfel toe.... Zou het wel echt een meisje zijn of hebben ze het niet goed gezien... We wachten het maar af en als het toch een jongen is dan gaan we hard aan de klus en nieuwe spullen kopen!
Ik krijg ook een meisje, moet eerlijk zeggen dat dit ook echt duidelijk zichtbaar was op de 20 weken echo bij ons. Je zag echt een soort van 'koffieboontje' zeg maar...2 streepjes.... De echoscopiste wees ook duidelijk aan en zei 'kijk, als het een jongen zou zijn geweest, zat hier de balzak en hier de piemel'. Nu wisten wij al eerder wat het werd dan de echoscopiste ivm een vruchtwaterpunctie die wij hebben gehad, maar hadden niets verteld aan de echoscopiste. Maar goed, denk wel dat dit alles afhankelijk is van het zicht en hoe de beeb zich 'laat zien' zeg maar... Je leest wel eens verhalen dat het anders uitpakt (ik heb het zelf nooit eerder letterlijk gehoord vanuit mijn omgeving), maar als je iets meer zekerheid zou willen kan je natuurlijk altijd voor de pretecho gaan straks ook Veel plezier en geniet van het nieuws!! Ik wilde eigenlijk geen roze kopen...maar stiekem ontkom ik er niet aan en ligt toch zeker 1/5 van de kast vol met roze heel apart is dat...
Ik ken de verhalen wel via mijn zus (heeft een enoooooooooorme kennissenkring). Maar ik zou er niet van uit gaan dat het fout is, hoor.
Ik heb vandaag de echo gehad en ook wij krijgen een meisje!! we hebben al een dochtertje van 3 en ook zij was superblij met een zusje! Gefeliciteerd en ga er maar gewoon van uit dat het klopt, anders had je het net zo goed niet kunnen vragen als je toch nog twijfelt toch? xx
Zoooooooooo leuk, mijn vriendin kreeg ook een dochter! Kamer roze, wiegje roze, kleding roze... nog een echo, ja echt een meisje..... Ik kreeg haar telefoontje toen ze bevallen was.... Het was een jongen. EEN JONGEN??!!?!?! Daar lag hij, in zijn roze pakje in het ziekenhuis en later in een roze kamertje.... Vriendin is dol op de jongen, maar schrok wel toen de vergissing duideljk werd.... Oja, dit dateert van ca. 6 maanden geleden!
Ik ken ook een vrouw waarvan ze hadden gezegd dat ze een meisje kregen, maar toen ie geboren was was het toch echt een jongentje. Zij zijn er sowieso niet de types voor om alles roze te maken en dat hadden ze dus ook niet, maar het was toch even schrikken.
mijn schoonmoeder werkt als verpleegkundige op de kraamafdeling en die heeft in al die jaren nog nooit meegemaakt dat mensen ineens wat anders kregen dan dat ze dachten ahv eerdere echo..
nou ja, zoals ik al zei zal het niet vaak voorkomen, maar voor mij is het dus 2 maanden geleden nog gebeurd. de vlos zei trouwens vorige week "straks komt er alsnog een meid uit" maar dat lijkt me niet
Ahhh..krijg van dit soort verhalen toch wel een beetje de kriebels hoor... Zoals ik al eerder zei ben ik net zo blij met een jongen, maar toch...zit al helemaal in de "meiden-modus"... Zaterdag dus de 3D echo...lijkt mij dat als het dan nog steeds een meisje is, het niet opeens een jongen kan zijn toch..??
Nou ik ga ervanuit dat ik een meisje krijg.zoals eerder vermeld op de echo foto zie je duidelijk een koffieboontje hihi anders zou je wel een balletjes zien toch? groetjes
Tja 100% zekerheid heb je alleen na een vruchtwaterpunctie (en na de bevalling ) Je kunt voor de zekerheid misschien een neutraal eerste pakje kopen, stel dat het toch een jochie is, hoef je hem niet in een roze jurkje te steken (al denk ik dat het baby niks kan schelen )