9 weken zwanger .,... vandaag mijn 3e echo gehad ... Een prachtig kindje met kloppend hartje en gewoon helemaal compleet .. armpjes/beentjes etc te zien op de echo! Af en toe een "stuip-trekking" want bewuste bewegingen hebben ze nu nog niet (komt over ong een week voor het eerst). Tis en blijft prachtig om te zien!! Je kijkt de kleine recht aan! Rechts zijn hoofdje en links zijn billen. Het is dus vooraanzicht, dus je ziet de kleine uitstulpinkjes wat dus de armpjes en beentjes zijn. View attachment 43460
Mooi he?? Wij zijn ook nog steeds erg onder de indruk van gisteren: echo met 10 weken waarbij we het wondertje konden zien bewegen, met armpjes en beentjes! Echte bewegingen heel grappig en ontroerend!! Hartje dat als een trein gaat!Nu wordt het toch wel erg echt he?? geniet ervan en besef elke dag dat dit in jouw buik(je) plaats vindt!!
Hallo AstidDi, wat mooi he zo een mooie echo met alles erop en eraan. Ik had vorige week ook een echo met 9 weken, erg mooi en armpjes en beentje heel goed te zien. We lopen bijna gelijk met de zwangerschap. wanneer mag je nog eens een echo? Als je het harje ziet met alles erop en eraan wordt het steeds meer werkelijkheid. Is dit jullie eerste kindje? groetjes Dorianne
Hoi Astrid, Mooie echo hoor!! Ik heb van de verloskundige 4 close-ups gekregen. Mocht je dat nog niet hebben gehad, dan kan je daarom vragen. Dan zie je de vormpjes nog beter, erg leuk!