Morgen hebben we de 20 weken echo en we hopen natuurlijk dat alles hartstikke goed is. Ben er eigenlijk niet echt zenuwachtig voor gelukkig.(misschien dat dat morgen nog komt) Maar kheb er juist zo`n zin in omdat we ons kleine mannetje weer lekker kunnen bewonderen Ik voel hem de laatste tijd ook steeds meer bewegen, gewoon heerlijk. Nog meer meiden morgen of deze week de 20 weken echo?? En zijn jullie er wel echt zenuwachtig voor? x goldy
Je hoeft ook niet zenuwachtig te zijn meid, alles is gewoon helemaal goed toch? Veel plezier en je zult zien het is ongeloofelijk wat ze allemaal kunnen zien....
Ik heb de 20-wekenecho aanstaande vrijdag. Ik ben ook niet erg zenuwachtig, maar ik heb ook net mijn 12e echo gehad en weet dat er geen grote afwijkingen zullen zijn. Anders hadden we dat al eerder van de gynaecoloog gehoord. Veel succes en plezier morgen!
Veel plezier met je echo vandaag! Wij hebben de 20 weken echo ook deze week, op donderdag. Ik ben wel een beetje zenuwachtig omdat ik graag wil weten of het een jongen of meisje wordt. Voor afwijkingen ben ik niet zo heel zenuwachtig, ik heb regelmatig echo's gehad, de laatste met 16 weken en toen zag alles er goed uit. Helaas had hij/zij toen wel de beentjes bij elkaar dus we konden niet zien wat het is!
Dankjewel allemaal.. Nou alles was gelukkig helemaal goed.. Ze vertelde ook allemaal waar ze precies naar aant kijken was en bij een paar dingetjes kon ze het niet helemaal goed zien omdat hij niet helemaal goed lag maar daar is ze dan later op terug gekomen en was ook allemaal goed.. vond het weer super om ons kleintje te zien abeltje en trees jullie ook veel plezier met jullie echo deze week!! Ik hoop dat ze nu wel kunnen zien wat het is x goldy
Fijn dat alles goed was! Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu toch stiekem beetje de zenuwen krijg . Gisteren nog een goede echo, dus daar vertrouw ik maar op!
Goldy, fijn dat je echo goed was! Ik ben nu ook wel zenuwachtig geworden voor de echo morgen! Hij is om 1400. Trees, ook succes met de zenuwen nog even de baas blijven!
achja als je je kleintje op het scherm ziet zijn je zenuwen wel verdwenen .. Veel succes en plezier morgen abeltje, laat nog even weten hoe het is gegaan!
Ik had er ook de zenuwen voor hoor vorige week!! En toen bleek dat ze niet alles goed konden zien dus we paar dagen later nog terug moesten komen.. en die dag was ik nog zenuwachtiger haha! Maar alles was goed!! Gelukkig, en bij jou ook!! Gefeliciteerd!
Alles is goed! Het is een meisje en ze ligt precies op schema kwa groei, alleen de beentjes zijn een weekje verder. Het is wel een lenige, want ze lag op haar tenen te sabbelen...
gefeliciteerd.. een meisje leuk hoor.. fijn dat alles goed is! Nou weer lekker verder genieten.. Trees jij veel plezier morgen !