5 weken en 4 dagen zwanger en helemaal niets te zien om de echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by christa22, Feb 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. christa22

christa22 Lid

Feb 14, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo wie kan mij helpen

Heb gister een echo gehad met 5 weken en 4 dagen dacht ik maar er bleek op de echo helemaal niets te zien in de baarmoeder verloskundige maakte me bang en zei meteen reken maar op een bbz
    en anders gaat het mis want we hadden wel al wat moeten zien
    Kan het wezen dat ik korter zwanger ben en dat ze daarom nog niets konden zien ik ben zo onzeker en bang kan op 4 maart weer voor een echo heen.
    Heb nu wel wat rozig verlies niet veel alleen bij afvegen wat
    wie kan mij helpen

bedankt alvast christa

2. emje

emje Niet meer actief

hoi christa,

2 weken geleden ging ik ook voor een echo. we dachten toen 7 weken te zijn. nu bleek er op de echo alleen een vruchtzakje te zien te zijn. we zijn toen terug gezet naar 5 weken. vanmiddag heb ik weer een echo. maar ik denk dat je bij dik 5 weken wel iets moet kunnen zien namelijk een vruchtzakje. maar weet het niet zeker. ik hoop voor je dat alles goed gaat komen. x

3. christa22

christa22 Lid

Feb 14, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie dus het kan best wezen dat ik korter zwanger ben en dat er daarom nog niets te zien is

Succes vanmiddag

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    hebben ze ook geen verdikt bmm slijmvlies gezien? want als ze dat in ieder geval wel gezien hebben, kan het zijn dat je inderdaad gewoon minder ver bent. op zich zou er met 5+4 wel een vruchtzakje te zien moeten zijn...

ik hoop dat jullie bij de volgende echo wel een mooi vruchtje te zien krijgen! sterkte met wachten, ik weet (helaas) hoe killing dat kan zijn...

5. rodelief

rodelief Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    1,527
    0
    0
    Bij mij was er ook niets te zien hoor!! En 4 dagen later was er een vruchtzakje en een vruchtje zichtbaar. Ik bleek ook 1,5 week korter zwanger te zijn. Heb een late eisprong.
    Dus houd nog hoop.
    Wanneer mag je weer voor een echo??

6. christa22

christa22 Lid

Feb 14, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag op 4 maart weer een echo maar beetje vreemd voel ik me wel heb sinds vanmiddag ook wat bloed verlies niet veel elke druppels gehad tot nu toe maar geen buikpijn erbij.

Ik kan niet echt brengen wat het is heb vanmiddag nog een test gedaan voor de zekerheid en die streep was al een keer zo dik dan de test van vorige week

bedankt voor jullie reacties

7. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Christa wat een vervelende situatie!! Hoop voor jou dat je een late eisprong hebt gehad en daarom minder ver bent dat 5 weken en 4 dagen! Nu weer afwachten... weet hoe erg dat is!

Veel sterkte en ik duim op het beste voor jou!

8. christa22

christa22 Lid

Feb 14, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie

Ben vanochtend opgestaan toch nog alleen met afvegen licht rozig verlies verder niets heb nog 1 test liggen die doe ik voor de zekerheid dinsdag nog eff en dan maar afwachten tot 4 maart mijn bedoeling was eigenlijk nog niet om zwanger te worden was gewoon aan de pil.
    Maar toch ben je nu bang en leefde je erheen van misschien over 9 maanden toch moeder worden maar je valt al weer gauw van zon roze wolk af nog 8 lange dagen wachten hoop dat het een beetje snel voorbij gaat .

9. christa22

christa22 Lid

Feb 14, 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

Even een berichtje van mij
    Gister met spoed naar ehbo gebracht in het ziekenhuis erge last van mijn heupen erge buikpijn en nog steeds helder bloedverlies
    daar aan gekomen eerst wat onderzoeken gehad en toen maar weer een inwendige echo gemaakt afgelopen maandag konden ze nog niets zien ze zagen nu duidelijk wat in de baarmoeder maar hij keek er niet echt heel duidelijk op hij stelde me niet gerust ofzo wat hem wel zorgen maakte was dat ik vocht boven mijn baarmoeder had zitten wat er niet hoort te zitten maar moest maar even afwachten als ik weer veel pijn kreeg moest ik maar naar de huisarts vanochtend wakker geworden en nog steeds bloedverlies alleen met afvegen maar wel helder nog steeds pijn in mijn heupen maar geen pijn in mijn buik heeft iemand dit een keer meegemaakt.

Hoor graag reacties

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    hmmz ik had toch aangedrongen op de vraag wat er dan in de baarmoeder zat

ik ben er niet gerust op dat vocht )had ik ook bij mij werd elke paar dagen steeds meer 2 week later zoveel dat ik geopereerd werd )was toen duidelijk dat het een bbz was ) en dat vocht was bij mij bloed

ik zou gewoon maandag weer na de dokter gaan en zeker als je meer pijn krijg echt aan de bel trekken hopelijk zit het bij jou goed.

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik heb met 5 weken ook een echo gehad ivm hevige krampen en bij mij was er toen al een duidelijke vruchtzak te zien.

vind wel dat ze raar met je omgaan in het ziekenhuis. Ze zien vocht boven je baarmoeder, dan gaan ze toch verder kijken, want dat hoort niet? Is er niet nog een ander ziekenhuis in de buurt waar je om een second opinion kan vragen?

12. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Je moet je niet laten afschepen hoor. Ik hoop dat alles goed is, maar als het een bbz is, is dat gevaarlijk.
    Second opinion lijkt me een heel goed idee.

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    een bbz is wel gevaarlijk maar niet direct ik werd geholpen toen ik 7 weken zwanger was en wist het al wel vanaf 4 en halve week ze willen eerst zekerheid en dat is logische

14. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hai Christa,

Meid wat een nare situatie zit jij in zeg, heel veel sterkte en knuffels voor jou. Hou het maar goed in de gaten, en bij erge pijn of als je je heel slap voelt gewoon weer naar het zh gaan hoor!

Een bbz is wel beter als het zichzelf "opruimt" volgens mij. Als een vruchtje zich heeft genesteld in de eileider ipv in de bm, krijg het te weinig bloed en zal het dus niet lang/goed kunnen leven. Als het een mk wordt is dat op zich beter voor je lichaam dan dat het weggehaald moet worden volgens mij. Maar ja, als het wel blijft zitten en doorgroeit, en als je erg zou bloeden is dat natuurlijk niet gezond.

Heel veel sterkte in elk geval,
    Babel

Share This Page