Morgen 20 weken echo !!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saraah, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Als ik dat allemaal zo hoor ben ik blij dat de echo's bij ons gewoon bij de verloskundige gemaakt worden, zo te horen gaat het er veel gemoedelijker aan toe.

    Ik vind het wel heel vreemd dat ze bot zegt dat ze niet kan zien of het een mongooltje word, tuurlijk ze kunnen heel veel maar ze kunnen het via een echo nooit met zekerheid zeggen maar daarnaast had ze het dan over het syndroom van Down moeten hebben. Ze is tenslotte profecioneel (tenminste dat is wat ze je laten denken) en dan gebruik je de juiste benamingen.

    Bij ons werden we er gewoon door heen gepraat, ik begin boven aan bij de hersenen, even kijken zo heb ik het mooi in beeld zie je die streep dat is de scheiding tussen de beide hersenhelften, dat ziet er goed uit. diameter van het hoofdje is 5,1 cm en de omtrek 17, nogwat cm heel netjes en zo het hele lichaampje langs.
    Zo weten we dus ook dat het bovenbeentje 3,18 cm was en het voetje 3,16 cm.
    Ook met het kijken naar het geslacht hadden ze geen problemen.

    Groetjes

    ps het komt dan ook regelmatig voor dat je nog even moet wachten bij de vk maar ja jij wilt dat ze de tijd voor je nemen dus gun je dat een ander ook.
     
  2. Niet meer actief

    heey meis
    wa jammer joh da ze zo reageerde, ik zou nie weten waarom ze zo zou motten reageren!!!
    ik weet alleen da ik maar 2x een echo heb gehad bij de verloskundige da was rond mn 12e week en 17e week en voor de rest niet toen heb ik een pret echo laten maken...
    is veel beter joh die nemen tenminste de tijd voor je...
    maar wel jammer je verheugde je er zo op om te weten wa het zou worden!!!

    xxx
     
  3. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

    Wat een mens joh die echoscopiste. Ik zou een klachten brief schrijven volgens mij!!!
    Echt heel jammer dat je zo`n nare ervaring hebt gehad. Ben blij voor je dat je toch hebt gehoord dat het kindje gezond is etc. en dat het er verder goed uitzag!
    Onze echoscopiste was uitermate vriendelijk en nam de tijd ervoor etc. dus wees niet bang dat ze allemaal zo zijn hoor meis, voor bij je volgende echo moet je gewoon aangeven dat het de vorige keer niet zo leuk was etc.

    Het is alleen jammer dat je nu nog niet weet wat het wordt.... nog even spannend..


    x
     
  4. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Ik denk dat het komt dat ze zo reageert omdat ze de druk niet aankunnen van de 20 weken echo want dat stond een paar weken geleden in de krant en het was op de radio.
    En sommige mensen kunnen hem echt met moeite krijgen omdat ze het te druk hebben,maar daarom mag ze nooit zo tegen jullie doen.
    Ik zou zeker ook een klachtenbrief gaan schrijven want ik vind dit echt niet normaal.
     
  5. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    wat een rare lui zeg, vindt indd niet dat ze leuk reageren.

    mijn 20 echo weken was op basis van medische indicatie, en mocht ook alleen door een arts gedaan worden, en ik vroeg hem ook naar het geslacht en hij zei , tuurlijk zal er zo naar kijken. Helaas lag de baby in een stuit en kon hij heel de voorkant van de baby niet zien.

    maar ik vindt het heel raar dat ze zo reageerde hoor. zou zeker een klacht hierover indienen.

    fijn dat alles goed was!!
     
  6. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    sorry voor mn late reactie,,, ik ben een tijdje niet in de buurt van een computer geweest,,, !!

    ik wil jullie bedanken voor jullie reacties... ik was echt ontdaan van haar reactie, ik heb eerlijk gezegt geen zin om een klacht in te dienen.... dat mens was gewoon raar... mn vriend en ik keken elkaar al aan, de seconde dat we haar zagen...

    Ik ga lekker over twee weken een pretecho maken, en ik hoop dat deze wel leuk en mooi is,.,,
    en ik hoop inderdaad dat alles goed is met mn kindje, want ze deed er een beetje nonchalant over.,.. :( !!!

    En nogmaals bedankt voor jullie reacties.

    Sarah :D
     
  7. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wat een raar mens zeg. Dit had een mooi moment voor jullie moeten zijn en niet op deze manier afgeblaft worden.
    Heel vreemd. Als ze met iedereen zo doet.
    Ik zou er wat van gezegd hebben. Zo van doe je altijd zo?

    Nou ja ik hoop voor je dat die andere echo veel mooier is.
    Denk het haast wel hoor. :D
     
  8. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    nou in ieder geval heel erg veel plezier met de pretecho!! ik hoop indd ook voor je dat die heel erg leuk wordt! Maar dat komt vast helemaal goed!!
     
  9. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat een naar mens....
    Heb er geen woorden voor,
    die van ons was echt super leuk,
    en legde alles duidelijk uit.
    Je 3d echo is vast beter meid!!!
    Ik zou daar naar uit kijken.
    Ik krijg hem morgen....
    xxx Mensi.
     

Deel Deze Pagina